Piecgadīgu bērnu uzvedības paradumu attīstības veicināšana pedagoģiskajā procesā
Autor
Bleikša, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Garjāne, Beatrise
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Ilze Bleikša Kvalifikācijas darba nosaukums ir „Piecgadīgu bērnu uzvedības paradumu attīstības veicināšana pedagoģiskajā procesā”. Pētījums veikts pirmsskolas izglītības iestādē „X” 4-5 gadīgā vecuma grupā. Kvalifikācijas darba mērķis teorētiski analizēt un praktiski noskaidrot piecgadīgu bērnu uzvedības paradumus pedagoģiskajā procesā pirmsskolas izglītības iestādē „X”. Darba autore nosaka iespējamos piecgadīgu bērnu uzvedības paradumu attīstības veicināšanas pedagoģiskos paņēmienus pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbs izstrādāts divās daļās. Pirmā daļa – teorētiskās literatūras izpēte un analīze, otrajā daļā – empīriskā pētījuma norises apraksts, un tiek analizēti pētījuma rezultāti. Kvalifikācijas darba noslēgumā tiek veikti secinājumi un priekšlikumi jeb ieteikumi. Pētījuma rezultātā secinu, ka pirmsskolā ir iespējama piecgadīgu bērnu uzvedības paradumu attīstības veicināšana pedagoģiskajā procesā. Darbs izstrādāts uz 45 lapām, ar 9 tabulām, 6 attēliem un pievienotiem 3 pielikumiem. Kopumā izmantoti 23 literatūras avoti. Atslēgas vārdi – uzvedības paradumi, piecgadīgi bērni, pedagoga darbība. Author of the work: Ilze Bleikša Qualification paper’s title is “Behavioral habit development encouragement for five year olds in pedagogical processes". The research was done in a pre-school educational institution “X” with children in age group from 4 to 5. The goal of the research is to observe, analyze, and find out the behavioral habits of preschool aged children in the pedagogical process. The author of the qualification paper determines the possible pedagogical methods that promotes the behavioral habit development of pre-school aged children. The qualification paper has two parts. First part – research and analysis of theory; second part – empirical research description and analysis of the results. At the end of the research paper the author states the conclusions and suggestions. The author concludes that the behavioral habit development encouragement for pre-school aged children in pedagogical processes is possible. This research paper contains 45 pages that include 9 tables, 6 images, and 3 attachments. In total 23 sources were cited for this research. Key words – behavioral habits, five year old children, pedagogue action