Vecāku un pedagogu sadarbība pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās attīstības sekmēšanā
Автор
Vāvere, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autors - Jolanta Vāvere Darba tēma–Vecāku un pedagogu sadarbība pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās attīstības sekmēšanā. Darba vadītājs – docente Dr. paed.Sanita Baranova Darba veids – kvalifikācijas darbs studiju programmā – Pirmsskolas izglītības skolotājs Mērķis – teorētiski pamatot un praktiski izpētīt bērnu emocionālās attīstības sekmēšanu pozitīvas vecāku un pedagogu sadarbības rezultātā. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā tika sniegts apraksts par emocionālo attīstību, sadarbības nozīmīgumu. Praktiskajā daļā tika veikti pirmsskolas vecuma bērnu novērojumi, bērnu vecāku anketēšana un pirmsskolas pedagogu intervēšana. Apkopojot pētījuma rezultātus autore secināja, ka bērnu emocionālās attīstības sekmēšanai ir ļoti cieša saikne ar vecāku un pedagogu labvēlīgu un pozitīvu sadarbību. Pētījumā gaitā apstiprinājās izvirzītais jautājums - vai bērnu emocionālā attīstība tiks sekmēta, ja vecāki un pirmsskolas pedagogi pozitīvi sadarbosies, nodrošinās emocionālu stabilitāti un radīs labvēlīgus apstākļus emocionālai attīstībai? Atslēgas vārdi – pirmsskolas vecuma bērni, emocijas, sadarbība, vecāki, pedagogi. Darba sastāvs – no 47 lappusēm, 11 attēliem, 3 pielikumiem, 1 tabulas, 42 izmantotajiem literatūras un informācijas avotiem. Work author – Jolanta Vāvere Work theme – Collaboration between parents and educators in promoting the emotional development of pre-school children. Supervisor - assistant professor Dr. paed.Sanita Baranova Work type – qualification work in the Study programme – Teacher of pre-school education Purpose - theoretically substantiate and practically investigate the emotional development of children through positive cooperation between parents and teachers. The work consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part provides a description of emotional development, importance of cooperation. In the practical part, observations were made of pre-school children, questionnaires for parents of children, and pre-school teacher interviews. Summarizing the results of the research, the author concluded that there is a very close relationship between the positive and positive cooperation between parents and teachers in promoting the emotional development of children. The research confirmed the hypothesis suggested that children's emotional development will be encouraged if parents and preschool teachers work positively, provide emotional stability and create favorable conditions for emotional development. Keywords - preschoolers, emotions, cooperation, parents, educators. The composition consists of 47 pages, 11 pictures, 3 annexes, 1 table, 42 sources of literature and information used.