Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorVāvere, Jolanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:25Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67549
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45525
dc.description.abstractDarba autors - Jolanta Vāvere Darba tēma–Vecāku un pedagogu sadarbība pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās attīstības sekmēšanā. Darba vadītājs – docente Dr. paed.Sanita Baranova Darba veids – kvalifikācijas darbs studiju programmā – Pirmsskolas izglītības skolotājs Mērķis – teorētiski pamatot un praktiski izpētīt bērnu emocionālās attīstības sekmēšanu pozitīvas vecāku un pedagogu sadarbības rezultātā. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā tika sniegts apraksts par emocionālo attīstību, sadarbības nozīmīgumu. Praktiskajā daļā tika veikti pirmsskolas vecuma bērnu novērojumi, bērnu vecāku anketēšana un pirmsskolas pedagogu intervēšana. Apkopojot pētījuma rezultātus autore secināja, ka bērnu emocionālās attīstības sekmēšanai ir ļoti cieša saikne ar vecāku un pedagogu labvēlīgu un pozitīvu sadarbību. Pētījumā gaitā apstiprinājās izvirzītais jautājums - vai bērnu emocionālā attīstība tiks sekmēta, ja vecāki un pirmsskolas pedagogi pozitīvi sadarbosies, nodrošinās emocionālu stabilitāti un radīs labvēlīgus apstākļus emocionālai attīstībai? Atslēgas vārdi – pirmsskolas vecuma bērni, emocijas, sadarbība, vecāki, pedagogi. Darba sastāvs – no 47 lappusēm, 11 attēliem, 3 pielikumiem, 1 tabulas, 42 izmantotajiem literatūras un informācijas avotiem.  
dc.description.abstractWork author – Jolanta Vāvere Work theme – Collaboration between parents and educators in promoting the emotional development of pre-school children. Supervisor - assistant professor Dr. paed.Sanita Baranova Work type – qualification work in the Study programme – Teacher of pre-school education Purpose - theoretically substantiate and practically investigate the emotional development of children through positive cooperation between parents and teachers. The work consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part provides a description of emotional development, importance of cooperation. In the practical part, observations were made of pre-school children, questionnaires for parents of children, and pre-school teacher interviews. Summarizing the results of the research, the author concluded that there is a very close relationship between the positive and positive cooperation between parents and teachers in promoting the emotional development of children. The research confirmed the hypothesis suggested that children's emotional development will be encouraged if parents and preschool teachers work positively, provide emotional stability and create favorable conditions for emotional development. Keywords - preschoolers, emotions, cooperation, parents, educators. The composition consists of 47 pages, 11 pictures, 3 annexes, 1 table, 42 sources of literature and information used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEmocijas
dc.subjectSadarbība
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectVecāki
dc.subjectPedagogi
dc.titleVecāku un pedagogu sadarbība pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās attīstības sekmēšanā
dc.title.alternativeCollaboration between parents and educators in promoting the emotional development of pre-school children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record