• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācīties būt… un dzīvot kopā! Reliģiskā izglītība valsts skolās: Latvijas un Eiropas pieredze

Thumbnail
Открыть
Kopsavilkums (1.328Mb)
Автор
Geikina, Laima
Co-author
Latvijas Universitāte. Teoloģijas fakultāte
Advisor
Filipsone, Anta
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījums īstenots monogrāfijas „Mācīties būt... un dzīvot kopā! Reliģiskā izglītība valsts skolās: Latvijas un Eiropas pieredze” veidā. Pētījuma priekšmets ir reliģiskā izglītība. Pētījuma ietvaros tiek raksturots, analizēts un izvērtēts reliģiskās izglītības vēsturiskais, teoloģiskais un pedagoģiskais konteksts, kā arī dažādās reliģiskās izglītības prakses Latvijas un Eiropas valsts skolās. Pētījuma ietvaros tiek izstrādāts mūsdienīgas reliģiskās izglītības sociopolitiskais ietvars, atbilstoši kuram tiek analizēti reliģiskās izglītības veidi, pedagoģiskās pieejas un psiholoģiskie nosacījumi. Līdzīgi izstrādātais ietvars tiek izmantots, analizējot valsts skolās īstenotās reliģiskās izglītības prakses Latvijā un Eiropā.
 
The research subject of the monograph “Learning to Be... and to Live Together! Religious Education in Public Schools in Latvia and Europe” is religious education. The research provides the historical, theological, theological and pedagogical context of religious education, as well as its diverse expressions in the systems of public schools in Latvia and Europe. A socio-political framework of contemporary religious education is developed in this work. According to this model, various types of religious education, pedagogical approaches and psychological basis of religious education are analysed. The same socio-political framework is used for analyzing praxes of religious education in state schools in Latvia and Europe.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4552
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV