Bērnu savstarpējās attiecības pirmsskolā
Author
Botezate, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Porozovs, Juris
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore - Jekaterīna Botezate. Kvalifikācijas darba nosaukums - Bērnu savstarpējās attiecības pirmsskolā. Darba mērķis - analizēt bērnu savstarpējās attiecības pirmsskolā un izstrādāt rekomendācijas pirmsskolas bērnu savstarpējo attiecību pilnveidei. Darbs sastāv no ievada, divām daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā teorētiskajā daļā tika analizēti bērnu savstarpējo attiecību pirmsskolā teorētiskie pamati. Otrajā praktiskajā daļā tika veikts pirmsskolas bērnu savstarpējo attiecību pētījums PII vidējā grupā un pamatojoties uz pētījuma rezultātiem tika izstrādātas rekomendācijas pirmsskolas bērnu savstarpējo attiecību pilnveidei. Atslēgas vārdi: pirmsskolas bērni, psiholoģiskās īpatnības, savstarpējās attiecības, saskarsme, rotaļa. Darbs satur 42 lapaspuses, 7 attēlus, 2 tabulas, 20 bibliogrāfiskā saraksta vienības. Author of the qualification work - Ekaterina Botezate. Title of qualification work - Children's relationship in the preschool The main goal of the work is to analyze children's relationship in the preschool and to advance recommendations for the development of children's relationship in the preschool. The work consists of an introduction, two parts, conclusions and proposals. The first part includes theoretical foundations of children's relationship in the preschool were analyzed. The second part includes practical part of children's relationship in the preschool. Analyse was carried based on the results of the research, recommendations were developed for improving children's relationship in the preschool. Keywords: preschool children, psychological peculiarities, relationship, communication, game. The work consists 42 of pages, 7 pictures, 2 tables, 20 bibliographic list items.