• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu (2-3 gadi) intereses veidošana par dabu

Thumbnail
Открыть
299-67726-Borsca_Irina_ib17040.pdf (810.6Kb)
Автор
Boršča, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ieriķe, Anita
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Irina Boršča Darba tēma. Jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu (2-3 gadi) intereses veidošana par dabu Darba vadītāja: Mg.paed.,pasn. Anita Ieriķe Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 2-3 gadus vecu bērnu intereses rosināšanu par dabu pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma jautājums: vai jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu intereses par dabu tiek sekmētas, ja skolotājs labi pārzina bērnu intereses attīstīšanas iespējas un izmanto bērnu vecumam atbilstošas metodes? Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par interesēm un to sekmēšanas iespējām pirmskolā. 2. Analizēt metodes, kuras izmantojamas bērnu izziņas intereses sekmēšanai pirmskolā. 3. Praktiski pārbaudīt dažādu metožu efektivitāti 2-3 gadīgu bērnu izziņas interešu rosināšanai par dabu. Atslēgas vārdi: izziņas intereses, daba un apkārtējā vide, vērojumi un pētījumi, motivācija Darba apjoms: 53 lpp, 2 tabulas, 2 attēli, 65 literārie avoti. Darba teorētiskajā daļā tiek dots interešu būtības raksturojums, analizēta interešu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem un konkrēti analizēta intereses par dabu rosināšana. Darba praktiskajā daļā tiek izstrādāti bērnu vērošanas dabā kritēriji un rādītāji, tiek veikta bērnu sākotnējā vērošana, lai noskaidrotu bērnu interesi par dabu. Tiek izstrādāti vairāku rotaļnodarbību, rīta apļu, vērojumu un pētījumu pastaigas laikā plāni un novadītas visas šīs aktivitātes. Veikta atkārtota bērnu novērošana dabas aktivitāšu laikā un salīdzināti iegūtie rezultāti.Uz pētījuma jautājumu var atbildēt apstiprinoši.
 
Author: Irina Boršča Theme: Arousing the interests of the youngest preschool students (2-3 years) towards nature. Supervisor: Anita Ieriķe The purpose of the research: Study theoretically and practically how to arouse the interest of the 2-3 years old children towards nature and how to implement studies in kinder gardens. Research question: Does the interest of younger preschool children towards nature increase if the teacher uses the child's age-appropriate methods and realises child’s development abilities. Research tasks: 1. Analyze pedagogical and psychological literature about child interests, opportunities and its implementation in pre-school. 2. To analyze methods that can be used to promote children's cognitive interests in pre-school. 3. Practically test the effectiveness of different methods for encouraging 2-3 years old children's cognitive interests towards nature. Keywords: cognitive interests, nature and environment, observation and research, motivation Scope of work: pages, 2 tables, 2 figures, 67 literary sources. The theoretical part of the work gives a description for the nature of children interests, analyzes the interests of pre-school age children and specifically explores the nature of interests. The practical part of the work develops observation criteria and indicators in order to find out the children interest towards nature. Plans and activities are being developed for several play sessions, morning circles, observation and study walks. Repeated observations of the children behaviour during natural activities were carried and obtained results were compared. The answer for the questions may be answered positively
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45539
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV