Sensoro spēju attīstība 3-4 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībā
Author
Blūma, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Sensoro spēju attīstība 3 - 4 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 38. lapaspuses, 8.tabulas., 15 attēli., 33. literatūras avotiem. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt 3 - 4 gadus vecu bērnu sensoro spēju attīstību rotaļnodarbībās. Šo tēmu kvalifikācija darba autore izvēlējās, jo vēlas izpētīt bērnā sensoro attīstību ar taustes un redzes palīdzību rotaļnodarbībās. Kvalifikācijas darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā autore teorētiski aprakstīja X autorus par sensorās audzināšanas un attīstības terminu raksturojumu. Otrajā daļā autore raksturo pētāmo grupu trīs līdz četru gadu vecus bērnus. Trešajā daļā ir praktiskais pētījums par sensoro spēju attīstību 3 - 4 gadus veciem bērniem, par krāsu atpazīšanā un iepazīšanā. Kvalifikācijas darba beigu daļā ir izstrādāti secinājumi par sensoro spēju attīstību 3-4 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no X lapām, X attēliem, X tabulām un X izmantoto literatūras avotiem. Atslēgas vārdi: sensorās spējas, rotaļnodarbība, nodarbība, 3 - 4 gadi. Development of sensory abilities for 3 - 4 year old children in a games lesson. The qualification paper consists of 38 pages, 8 tables, 15 figures, 33 sources of literature. Topic of the qualification work: development of sensory capabilities for children aged 3-4 years in a nature lesson. Author chose this topic because she wanted to explore sensory abilities in the children. Qualification work consist of three parts. In the first part, author of the work theoretically described the description of sensory parenting and development definition. Describing the perception of shapes, sizes and colors, feelings of touch and taste in children aged 3-4 years old. In the second part, the author of the work described 3-4 years old children. In the third part, a practical study on the development of sensory capabilities in children aged 3 to 4 years, in particular on color recognition and familiarity. The final part of the qualification work draws conclusions on the development of sensory capabilities for 3-4-year-old children in the nature lesson. Qualification work consist of X pages, X pictures, X tables and X sources of literature. Keywords: children, sensory capabilities, development, lesson, 3-4 years old.