Bērnu agresīvas uzvedības novēršanas paņēmieni vecākajā pirmsskolas vecumā
Автор
Krēsliņa, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums: Bērnu agresīvās uzvedības novēršanas paņēmieni vecākajā pirmsskolas vecumā Darba autors: Anna Krēsliņa Darba vadītāja: dr.psych.,asoc.prof.Tija Zīriņa Darba saturs:45.lpp,8.att.1.tabula.3 pielikumi,31 literatūras avoti Atslēgas vārdi: bērnu agresīva uzvedība, rotaļa, vecākais pirmsskolas vecums Pētījuma mērķis: Izpētīt bērnu agresīvas uzvedības novēršanas paņēmienus vecākajā pirmsskolas vecumā Pētījuma priekšmets: Bērnu agresīvās uzvedības novēršana Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā Pētījuma jautājums: kādi paņēmieni ir efektīvi bērnu emocionālās vardarbības novēršanā vecākajā pirmsskolas vecumā? Pētījuma jautājumi: 1.Veikt literatūras analīzi par bērnu agresiju. 2.Izzināt bērnu attīstības likumsakarības vecākajā pirmsskolas vecumā saistībā ar pētāmo problēmu 3.Veikt pētījumu par bērnu agresīvas uzvedības novēršanu vecākajā pirmsskolas vecumā. Darba teorētiskā daļa balstās uz Latvijas un cittautu psihologu un pedagogu atziņām par agresijas cēloņiem un to novēršanas iespējām pirmsskolas vecumā. Empīriskā daļā tika pētīta Pētījuma bāze: Ādažu pirmsskolas iestādē’’x’’bērnu skaits-23 The title of the work: prevetion of children agressive behaviour in senior pre-school age The author of the works: Anna Krēsliņa The leader of the work: professor, Dr. psych. Tija Zīriņa The content of the work:45pages,8 picture,1 table,3 additions,31 sources of literature Key words: aggressive behavior of children, play, senior pre-school age The goal of research: explore child-aggressive behavioual prevention techniques at the oldest pre-school age The subject of research: preventing the aggressive behaviour of children The object of research: pedagogical process of pre- school The research question:what techniques are effective in preventing child emotional violence at the oldest preschool age The task of research: 1.To Perform a literature analysis of child aggression 2.To find child development practicel at the oldest pre-school age relation to an investigational problem 3.To perform on the prevention of aggressive behaviour in childrenat the oldest pre-school age Works theoretical part is bases in the point of view of Latvian and foreign psychologist and padagogues, what they said abaut the of agression and observing possibilities in pre-school age.