Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorĀboliņa, Kristīne
dc.contributor.authorZariņa, Sanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:55Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68043
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45580
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Brīvās rotaļas nozīme pirmsskolas vecumā Mērķis: izzināt bērna rotaļāšanās paradumus un brīvās rotaļas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Darba pirmajā nodaļā ir veikta teorētiskā analīze par bērna personības attīstību pirmsskolas vecumā. Vērtētas pedagogu un psihologu sniegtās atziņas par saskarsmes nepieciešamību bērniem. Pirmās nodaļas trešajā apakšnodaļā ir veikta teorētiskā analīze par rotaļas nozīmi pirmsskolas vecumā , kā tā palīdz attīstīties un komunicēt ar vienaudžiem. Izvērtējot dažādu grāmatu autoru atziņas, var secināt , ka bērns un rotaļa ir nedalāmi jēdzieni. Otrajā nodaļā ir veikta teorētiskā analīze par rotaļu veidiem un iedalījumiem. Aplūkotas autoru domas ko brīva rotaļa sniedz bērnam un kādas emocijas no tās gūst. Izvērtēta pieaugušā loma bērna organizētajās rotaļās. Trešās nodaļas saturs balstās uz praktisko pētījumu, kurā piedalījās X Valdorfa un X pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes. Aptaujāti izglītojamo vecāki par bērna brīvā laika pavadīšanas paradumiem. Pētījumā tika veikta novērošana un eksperimentāli ieviesta brīvā rotaļa ikdienas ritmā. Rezultāti tika analizēti un apkopoti diagrammās.
dc.description.abstractTheme of qualification work: The role of free games at preschool age. Target: To learn the kids playing habits and possibilities of the free game in preschool establishment. In the first charter is given a theoretical analysis about child`s personality development of preschool age. There are valued the conslusions given by teachers and psychologists about kids necessity to socialize. In the third subchapter of the first chapter has been given theoretical analysis about the role of the game at preschool age, how it helps to develop and communicate with others. Estimating the conclusions of different authors we can deduce, that child and game are invisible concepts. In the second chapter is given theoretical analysis about kinds and classification of games. It is dealt with thoughts of same authors what free game gives the child and what emotions it causes. There is also valued adults role in organised games. The content of the third chapter is based on practical research, where X Valdorf – preschool and X community preschool establishments took part. There were parents surveys about kids free time habits. In the research was done observation and free games experimentally were introduced in everyday` s activities. The results have been an analysed and summarized in diagrams  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectBrīvā rotaļa
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectemocijas
dc.subjectikdienas ritms
dc.subjectrotaļāšanās paradumi
dc.titleBrīvās rotaļas nozīme pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeThe role of free games at preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию