Pašapkalpošanās prasmju veicināšana agrās bērnības vecumposmā pirmsskolā
Author
Skrastiņa, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats. Pašapkalpošanās prasmju veicināšana agrās bērnības vecumposmā pirmsskolā” Darba autore. Liene Skrastiņa Darba zinātniskā vadītāja. Mg. paed. Mg.psych. Ilze Kricka Pētījuma objekts. Pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma priekšmets. Bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstība Pētījuma mērķis. Praktiski un teorētiski izzināt, agrās bērnības vecumposma bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšanas iespējas, pirmsskolas izglītības iestādē. Hipotēze. Pašapkalpošanās prasmes bērniem pilnveidosies veiksmīkāg, ja pieaugušie pedagoģiski pamatoti izmantos dažādus darba paņēmienus. Rezultāti.Pētījuma mērķis ir sasniegts, izvirzītie uzdevumi ir īstenoti un izvīrzītā hipotēze ir pārbaudīta un apstiprinājusies. Savā darbā pamatojos uz literatūras analīzi. Tika piemeklētas atbilstošas pedagoģiskās metodes attiecīgajam vecumposmam. Tika veidotas rotaļnodarbības pēc izstrādātiem nodarbību plāniem, akcentējot prasmju apguvi. Darbs sastāv no Ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta un pielikumiem. Kvalifikācijas darba apjoms. 54 lappuses, 12 attēli, 12 tabulas, 38 izmantotie literatūras un informācijas avoti, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi. Pašapkalpošanās. Prasme. Agrās bērnības vecumposms. Rotaļnodarbības. The theme of the qualification work. Promotion of self-service skills at an early stage in early childhood. Author of the work. Liene Skrastiņa Scientific supervisor. Mg paed Mg.psych. Ilze Kricka The object of the research. Pedagogical process in pre-school educational institution Subject of research. Child self-service skills development Objective of the study. Practically and theoretically, find out about early childhood age self-service skills in pre-school education. Hypothesis. Self-service skills for children have improved better if adults use pedagogically sound working methods. Results. The objective of the study has been achieved, the tasks set have been implemented and the Izvīrzītā hypothesis has been verified and confirmed. His work refer on literature analysis. Appropriate pedagogical methods were used for the relevant age group. A rotaļnodarbības was developed for the lesson plans, emphasising skills and learning. The work consists of the introduction, the theoretical and practical part, conclusions, the list of references and sources of information used and appendices. Amount of qualification paper. 54 page, 12 pictures, 12 tables, 38 sources of literature and information used 5 attachments. Keywords. Self-service. Skill. The age group of early childhood. Play lessons.