Show simple item record

dc.contributor.advisorKostjukova, Lolita
dc.contributor.authorZeps, Andris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:03:12Z
dc.date.available2018-12-28T02:03:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67612
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45599
dc.description.abstractDarba tēma: Balvu novada pašvaldības mārketinga darbības analīze un tā attīstības iespējas. Darba autors: Andris Zeps Darba mērķis: analizēt Balvu novada pašvaldības mārketinga darbības un izstrādāt mārketinga darbības attīstības iespējas. Darba pirmajā nodaļā autors apkopo teorētisko pamatojumu par mārketinga definīciju un teritoriālā mārketinga jēdzienu, mārketinga stratēģiju veidiem, teritoriālā mārketinga uzdevumiem un nozīmi pašvaldības darbībā. Darba otrajā nodaļā autors veic Balvu novada pašvaldības raksturojumu, veic teritoriālā mārketinga pielietojuma izpēte, izstrādā Balvu novada pašvaldības mērķauditorijas raksturojumu, izstrādā Balvu novada SVID matricu un interpretē intervijas laikā ar Balvu novada pašvaldības pārstāvi iegūtos datus. Darba trešajā nodaļā autors izstrādā Balvu novada pašvaldības mārketinga darbības iespējamos virzienus, uzsverot teritoriālā mārketinga kompleksa elementu nozīmi. Pētījuma rezultāti liecina, ka Balvu novada stiprās puses ir kultūras centrs un tā filiāles, bagāts kultūrvēsturiskais mantojums, sadarbība ar kaimiņvalstīm- starptautiskie projekti, lauksaimniecības zemes, mežsaimniecība, iedzīvotājiem būtisku iestāžu atrašanās Balvu pilsētā, centralizēta pārvalde. Balvu novada pašvaldība veic plašus pasākumus ar nolūku informēt sabiedrību, taču nav izstrādāta mārketinga stratēģija un teritoriālā mārketinga stratēģija. Nav izstrādāti tūrisma maršruti, kā arī nav vienotas ainavas koncepcijas, nav pieejama vienota informācija par apskates objektiem. Darbs sastāv no 61 lappuses, 2 attēliem, 2 tabulām, 1 pielikuma 38 literatūras avotiem.
dc.description.abstractTheme of work: Analysis of marketing activities of the municipality of Balvi and its development possibilities. Author of work: Andris Zeps The aim of the work: to analyze the marketing activities of the Balvi municipality and to develop opportunities for development of marketing activities. In the first chapter the author summarizes the theoretical justification of the definition of marketing and the concept of territorial marketing, types of marketing strategies, tasks of territorial marketing and its importance in the activities of the municipality. In the second chapter the author performs the characterization of the Balvi municipality, studies the application of territorial marketing, elaborates the target audience, elaborates the SWOT matrix and interprets the data obtained during the interview with the representative of the Balvi Region Municipality. In the third chapter the author develops the potential directions of marketing activities of the Balvi municipality, emphasizing the importance of elements of the territorial marketing complex. The results of the research show that the strengths of the Balvi region are the cultural center and its branches, rich cultural and historical heritage, cooperation with neighboring countries - international projects, agricultural land, forestry, the presence of local authorities in Balvi, centralized administration. Balvi region municipality is undertaking large-scale events with the aim of informing the public, but no marketing strategy and territorial marketing strategy have been developed, tourism routes have not been developed. The work consists of 61 pages, 2 pictures, 2 tables, 1 annex and 38 literature sources.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectmārketings
dc.subjectpašvaldība
dc.subjectteritoriālais mārketings
dc.subjectteritorija kā produkts
dc.subjectmārketinga attīstības iespējas pašvaldībā
dc.titleBalvu novada pašvaldības mārketinga darbības analīze un tā attīstības iespējas.
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing activities of Balvi region municipality and its development possibilities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record