Show simple item record

dc.contributor.advisorEnkuzena, Signe
dc.contributor.authorLočmelis, Guntars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:03:16Z
dc.date.available2018-12-28T02:03:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67633
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45603
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma- SIA”Orkla Confectionery & snacks Latvija” mārketinga raksturojums un pilnveides iespējas. Darba autors ir Guntars Ločmelis. Pētījuma mērķis ir izanalizēt esošās uzņēmuma mārketinga kampaņas un izstrādāt pilnveides iespējas. Darba izstrādē izmatotas šādas metodes: Monogrāfiskā jeb aprakstošā metode un analīzes metode, SVID analīze uzņēmumam. Analizējot uzņēmuma sasniegumus mārketingā, tika secināts, ka uzņēmumā nepieciešams pārskatīt un izvērtēt mēdiju kanālu pielietojumu konkrētām mārketinga kampaņām. Uzņēmumam ir jāspēj izcelties un veidot atšķirīgu komunikāciju no konkurentiem, uzsvērt produkcijas jaunumus un zīmola vērtības. Ļoti svarīgi būt aktīvākiem digitālajā vidē, kur ir jaunāka auditorija un nākamie produktu pircēji. Jo precīzāk tiks segmentēta potenciālā auditorija, jo vairāk sasniegti izvirzītie mārketinga mērķi. Kvalifikācijas darba apjoms ir 40 lappuses un sastāv no 3 nodaļām. Darbs satur 11 attēlus, 4 tabulas un 15 izmantotās literatūras sarakstus. Darba izstrādē izmantotas grāmatas latviešu un angļu valodā, publikācijas no interneta resursiem, uzņēmuma publicētiem un nepublicētiem datiem.
dc.description.abstractThe subject of Qualification Paper is the assessment of SIA”Orkla Confectionery & snacks Latvija” characterization of marketing and possibilities of perfectio. The author is Guntars Ločmelis. The objective of the paper is to perform analysis for the running marketing campaigns and identify opportunities for improvement. The following research methods had been used: monographic or descriptive method and the method of analysis; company SWOT analysis. Analysing company's marketing success, it has been concluded that the company needs to review and evaluate the use of various media channels for specific marketing campaigns. It requires marketing communication that is differentiating itself against the competition, one that is highlighting product novelty and brand values. It is also very important to be digitally savvy in order to reach the younger audience and future consumers. The more precisely the potential audience will be segmented, the more of the targeted marketing goals will be achieved. The volume of the Qualification Paper is 40 pages and it consists of 3 chapters. The study contains 11 pictures, 4 tables and a bibliography with 15 sources. References include books in Latvian and English, internet publications, as well as published and unpublished company data
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectPilnveide
dc.subjectStratēģija
dc.subjectZīmols
dc.subjectKampaņas
dc.titleSIA ”Orkla Confectionery & snacks Latvija” mārketinga raksturojums un pilnveides iespējas.
dc.title.alternativeSIA ”Orkla Confectionery & snacks Latvija” characterization of marketing and possibilities of perfectio.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record