Show simple item record

dc.contributor.advisorKostjukova, Lolita
dc.contributor.authorVucins, Kaspars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:03:27Z
dc.date.available2018-12-28T02:03:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67992
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45624
dc.description.abstractDarba tēma: SIA “Balvu Bildes” mārketinga darbības analīze un uzņēmuma attīstības iespējas. Darba autors: Kaspars Vucins Darba mērķis: Analizēt SIA “Balvu Bildes” mārketinga darbības un izstrādāt uzņēmuma attīstības un pilnveides iespējas. Darba pirmajā nodaļā autors apkopo teorētisko pamatojumu par mārketinga stratēģiju veidiem, mārketinga jēdzienu, mārketinga nozīmi un uzdevumiem uzņēmuma darbībā. Darba otrajā nodaļā autors veic SIA “Balvu Bildes” raksturojumu, izstrādā klientu raksturojumu, veic mārketinga pielietojuma izpēti uzņēmumā, izstrādā SIA “Balvu Bildes” SVID (SWOT) analīzi un veic interviju ar SIA “Balvu Bildes” vadītāju, iegūtos datus izmanto pētījuma veikšanā. Darba trešajā nodaļā autors izstrādā SIA “Balvu Bildes” iespējamos attīstības un pilnveides darbības virzienus, uzsverot mārketinga kompleksu elementu nozīmi uzņēmumā. Pētījuma rezultāti liecina, ka SIA “Balvu Bildes” stiprās puses ir ilgstoša un veiksmīga pieredze, augsti kvalificēta struktūrvienība, ilgstoša sadarbība ar ražotājiem un piegādātājiem, veiksmīgi izvēlētā uzņēmuma atrašanās vieta. Uzņēmumam trūkst mārketinga stratēģijas pielietošanas, izmantošana, lai varētu veiksmīgi pilnveidoties un attīstīties. Pētījuma rezultāti liecina, ka uzņēmums ir konkurēt spējīgs, bet lai saglabātu stabilu vietu tirgū, ir nepieciešams pilnveidot savu preču klāstu un pakalpojumus. Darbs sastāv no 47 lappusēm, 4 attēliem, 4 tabulām, 3 pielikumiem un 12 literatūras un interneta avotiem.
dc.description.abstractTheme of work: Analysis of marketing activity of SIA “Balvu Bildes” and company development opportunities. Author of work: Kaspars Vucins Aim of the work: To analyze the marketing activities of SIA “Balvu Bildes” and to the possibilities for development and improvement of the company. In the first chapter of the work, the author summarizes the theoretical justification of the types of marketing strategies, the concept of marketing, the importance of marketing and tasks in the company's operations. In the second chapter of the work, the author carries out the description of SIA “Balvu Bildes”, develops the description of clients, carries out marketing research in the company, elaborates SWOT analysis of SIA “Balvu Bildes”, and conducts an interview with the head of SIA “Balvu Bildes”, the data obtained are used for research purposes. In the third chapter of the work, the author develops the possible directions of development and improvement of SIA “Balvu Bildes” by emphasizing the importance of marketing complex elements in the company. The results of the research show that the strengths of SIA “Balvu Bildes” are long-lasting and successful experience, a highly qualified structural unit, long-term cooperation with manufacturers and suppliers, and the successful location of the company. The company lacks the use of a marketing strategy, the use of which can be successfully developed. The results of the research indicate that the company is competitive, but in order to maintain a stable position in the market, it is necessary to improve its range of products and services. The work consists of 47 page, 4 images, 4 tables, 3 attachments and 12 literature and internet sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectKVALIFIKĀCIJAS DARBS
dc.subjectSIA “Balvu Bildes” mārketinga darbības analīze un uzņēmuma attīstības iespējas
dc.subjectSIA “Balvu Bildes” darbības analīze, tā attīstības un pilnveides iespējas
dc.subjectDarba mērķis – analizēt SIA ”Balvu Bildes” darbību, izstrādāt darbības attīstību un pilnveides iespējas.
dc.titleSIA “Balvu Bildes” mārketinga darbības analīze un uzņēmuma attīstības iespējas.
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activity of SIA “Balvu Bildes” and company development opportunities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record