2 -3 gadīgu bērnu pamatkustību apguve kustību rotaļās
Author
Briņķe, Vija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats: 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguve kustību rotaļās. Darba autore: Vija Briņķe Mērķis: Teorētiski un praktiski noskaidrot 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguvi kustību rotaļās. Darba pirmajā nodaļā tika iepazīstināts ar pedagogu un psihologu teorētiskajām atziņām veiksmīgai pamatkustību apguvei kustību rotaļās. Otrajā daļā tika veikts empīrisks pētījums, kā ar rotaļas palīdzību var veicināt 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguvi. Tika izvērtēta bērnu pamatkustību apguve kustību rotaļās, sākot apmeklēt pirmsskolu, un pēc diviem mēnešiem novērojums tika veikts atkārtoti. Pamatkustību prasmju attīstība tika sekmēta ar kustību rotaļu palīdzību un veikta salīdzinoša analīze. Empīriskajā daļā, ņemot vērā izvirzītos nosacījumus, apstiprinājās hipotēze, ka bērnu pamatkustību apguves prasmes tiks sekmētas, ja bērniem būs iespēja iesaistīties kustību rotaļās. Atslēgas vārdi: kustība, pamatkustības, rotaļa, emocijas, sadarbība. Kvalifikācijas darbs sastāv no 48 lappusēm, t. sk 9 tabulas, 5 attēli, 0 pielikumi. Izmantoti 45 informācijas avoti. Author - Vija Brinke The theme of the qualification work - Acquisition of basic movement skills of children aged 2 to 3 years old through playful motion games. Target- To study theoretically and practically the basic movement skills of children aged 2 to 3 years old. The first chapter includes insight into theoretical knowledge of teachers and psychologists about successful acquisition of basic movement skills. The second part includes an empirical study of how playing games promote basic movement skills of children aged 2 to 3 year old. The acquisition of children's basic movement skills in playful activities gets evaluated within a period of 2 months: from starting to attend the pre-school to time of 2 months later. The development of basic movement skills is facilitated by motion games and, based on the study process, comparative analysis is carried out. In empirical part the hypothesis is confirmed-playful motion games have improved children's basic movement skills. Key words: movement, playful games, positive emotions, co-operation. The Qualification work consists of 48 pages, 5 tables, 9 images, 0 attachments. Used 45 sources of information.