• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Saskarsmes prasmes sekmēšanas iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu

Thumbnail
Открыть
299-67512-Luse_Ligita_ll17027.pdf (1.550Mb)
Автор
Lūse, Ligita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba nosaukums: Saskarsmes prasmes sekmēšanas iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu. Kvalifikācijas darba autore: Ligita Lūse Darba vadītājs: Mg. paed. Rasma Purmale Kvalifikācijas darba apjoms: 60 lpp. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt teorijā un praksē jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmi un tās attīstības un pilnveides iespējas rotaļās ar dziedāšanu. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1. Pētīt un salīdzinoši analizēt teorētiskās atziņas par saskarsmi, tās veidiem, attīstības un pilnveides pamatnosacījumiem. 2. Analizēt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību pētāmā temata aspektā. 3. Izstrādāt kritērijus un rādītājus bērnu saskarsmes prasmju izpētei. 4. Atlasīt rotaļas ar dziedāšanu bērnu saskarsmes attīstībai un veikt pedagoģisko darbību praktisko pētījumu. 5. Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. 6. Veikt secinājumus. Atslēgas vārdi: pedagoģija, pirmsskolas izglītība, rotaļas ar dziedāšanu, saskarsme, jaunākais pirmsskolas vecums. Pētīšanas metodes: 1. Teorētiskā metode: teorētiskās literatūras salīdzinošā analīze. 2. Praktiskā metode: novērojums, sarunas ar bērniem, pedagogiem, vecāku anketēšana. Hipotēze ir pierādīta, jo pedagoģisko darbību praktiskajā pētījumā apstiprinās, ka rotaļas ar dziedāšanu sekmē bērnu saskarsmes prasmes attīstību.
 
The title of the qualification work: The improvement options of communication skills for younger pre-school children in singing activities. The author of the qualification work: Ligita Lūse Consultant of the paper: Master of pedagogy Rasma Purmale The qualification paper contains 60 pages. The aim of the qualification work: to study in theory and in practice the skill of communication between younger pre-school age children and its possibilities of the development and perfection in games with singing. The tasks of the qualification work: 1. to study and do the comparative analysis of theoretical knowledge 2. about communication, its types, basic conditions of development and perfection. 3. To analyze the development of younger pre-school children in terms of the topic under study. 4. To develop criteria and indicators for studying children's communication skills. 5. To select singing based games for children's development of communication and to conduct the practical study of pedagogical activities. 6. To collect and analyze obtained results. 7. To take conclusions. Keywords: pedagogy, pre-school education, games with singing, communication, young preschool age. Methods of research: 1. Theoretical method: comparative analysis of theoretical literature. 2. Practical method: observation, conversations with children and teachers, parent questionnaires. The hypothesis has been proven, as a practical study of pedagogical practice confirms that games with singing promote the development of children’s communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45657
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV