Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorJakovicka, Vija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:47Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67526
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45660
dc.description.abstract"Četrgadīgu bērnu pētniecisko prasmju pilnveide lomu rotaļās". Darba autore: Vija Jakovicka Zinātniskā vadītāja: profesore, Dr. paed. Maruta Sīle Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lapas; 16 attēli; 11 pielikumi; izmantoti 20 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbā ir izmantoti pedagoģijas zinātnieku- Ausmas Šponas, Ineses Jurgenas, Daigas Kalniņas un psiholoģijas zinātnieku- Gunas Svences, Ž.Piažē, Ļeva Vigotska, E.Eriksona atzinumi, tika analizētas četrgadīgo bērnu pētnieciskās prasmes, četrgadīgo bērnu attīstība pētāmās problēmas aspektā. Darbā tika piedāvātas lomu rotaļas četrgadīgo bērnu pētniecisko prasmju pilnveidei. Tika veikts un organizēts empīriskais pētījums pirmsskolas izglītības "X" iestādē par četrgadīgo bērnu pētniecisko prasmju pilnveidi dažādās lomu rotaļās. Enpīriskajā pētījumā tika noskaidroti 10 bērnu vecāku viedokļi par pētnieciskām prasmēm un to pilnveidi lomu rotaļās, lai varētu rosināt bērnos pētnieciskās prasmes. Pētījuma gaitā tika organizēta diskusija starp pirmsskolas izglītības skolotājiem, kurā skolotāji izteica savu viedokli par pētniecisko prasmju pilnveides iespējām. Šo pētījumu var izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu skolotāji četrgadīgo bērnu pētniecisko prasmju pilnveidei. Atslēgas vārdi: pētnieciskās prasmes; prasmju pilnveide; pirmsskolas izglītības iestādes skolotāji; lomu rotaļas; četrgadīgie bērni.
dc.description.abstract“Improving the research skills of four -years - old children in role play”. The author of the work: Vija Jakovicka Scientific supervisor: professor, Dr.paed. Maruta Sīle Qualification paper: 54 pages, 16 pictures, 11 annexes, 20 used sources of literature. The qualification paper uses the opinions of various educators and psychologists, analyzed the research skills of four-year-olds, the development of four-year-old children. The role of the four-year-old children for the development of research skills was offered. An empirical study was carried out and organized in the institution of pre-school education "X" on the development of research skills in various role play. In a practical study, the views of 10 parents of children on research skills and their need for role play in the games were identified in order to stimulate research skills for children. A discussion was arranged between pre-school teachers, in which teachers expressed their views on research skills development opportunities. This research can be used by teachers of pre-school education for the development of research skills of four-year-old children. Keywords: research curriculum; learning experience; pre-school teacher; role play; four-year-old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpētnieciskās prasmes
dc.subjectprasmju pilnveide
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestādes skolotāji
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subjectčetrgadīgie bērni
dc.titleČetrgadīgu bērnu pētniecisko prasmju pilnveide lomu rotaļās
dc.title.alternativeImproving the research skills of four -years - old children in role play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige