Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorKuzņecova, Aira
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:51Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67542
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45668
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Literārie darbi jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai. Darba mērķis – pētīt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanu literāro darbu iepazīšanas procesā. Pirmajā nodaļā tiek analizētas pedagogu un psihologu atziņas par emocijām, to būtību, tiek izzinātas emocionālās atsaucības veidošanās likumsakarības un pētīti literārie darbi kā līdzeklis emocionālās attīstības sekmēšanai. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts praktiskais pētījums, kurā sniegts pētījuma metodoloģiskais pamatojums, izstrādāti emocionālās atsaucības vērtēšanas kritēriji un pedagoģiskā darba plāns. Ir atspoguļota praktiskā darbība literāro darbu izmantošanai jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai. Iegūtie rezultāti ir apkopoti uz analizēti. Pētījuma rezultāti apstiprina izvirzīto hipotēzi, ka literārie darbi sekmē emocionālo atsaucību, ja pedagogs izvēlas tos atbilstoši bērnu interesēm, attīstības pakāpei un rada pozitīvu emocionālu un drošu pedagoģisko vidi. Kvalifikācijas darba struktūru veido divas nodaļas, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Darba apjoms – 51 lapa, 4 tabulas un 18 attēli, kā arī pievienots 1 pielikums. Izmantoti 28 literatūras avoti.
dc.description.abstractTheme of the qualification work: Literary works for youngest preschool children to promote emotional responsiveness. The aim of the work is to study the emotional responsiveness of younger preschool children to the process of getting acquainted with literary works. The first chapter analyzes the ideas of educators and psychologists about emotions, their essence, identifies the regularities of the formation of emotional responsiveness and studies literary works as a means of promoting emotional development. The second chapter describes a practical study that provides methodological justification of the research, elaborates the criteria for evaluating emotional responsiveness and the pedagogical work plan for the use of literary works to promote the emotional responsiveness of younger preschool children. The results of the research confirm the hypothesis that literary works contribute to emotional responsiveness, if the teacher chooses them according to the interests and the stage of development of the children, and creates a positive emotional and safe pedagogical environment, as well integrates them into the various types of children's activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectKvalifikācijas
dc.subjectdarbs
dc.subjectAira
dc.subjectKuzņecova
dc.subjectPirmsskola
dc.titleLiterārie darbi jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai
dc.title.alternativeLiterary works for youngest preschool children to promote emotional responsiveness
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record