• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ģimenes loma skolēna motivācijas pilnveidošanā

Thumbnail
View/Open
299-67600-Mednis_Daniels_dm17012.pdf (2.214Mb)
Author
Mednis, Daniels
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muzis, Ivars
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba autors - Daniels Mednis. Bakalaura darba temats - Ģimenes loma skolēna motivācijas pilnveidošanā. Pētījuma mērķis - pētīt ģimenes lomu skolēna motivācijas pilnveidē. Darba struktūra: ievads, 2 nodaļas, 6 apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi, izmanto literatūras avotu saraksts, kā arī pielikumā pievienota elektroniskās anketas izdruka. Darba apjoms ir 46 lappuses. Bakalaura darba attēlu skaits - 16, tabulu skaits - 2, bibliogrāfisko vienību skaits - 26, pielikumu skaits - 1. Bakalaura darba izstrādes laikā tika analizēta motivācijas būtība, bērnu attīstības īpatnības, ģimenes nozīme skolēnu mācību motivācijas pilnveidē. Tika veikts empīriskais pētījums, kurā tika izmantotas anketēšanas un aptaujas metodes, kā arī veikta rezultātu analīze. Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzes un empīriskā pētījuma rezultātiem, darba autors secina, ka ģimenei ir būtiska loma, lai pilnveidotu bērnu mācību motivāciju, jo ja vecāki aktīvi iesaistās skolēnu mācību procesā, veido veiksmīgu sadarbību ar skolu un skolotāju, kā arī ja vecāki izmanto pozitīvus stimulus bērna audzināšanā, ir novērojama tendence, ka skolēnu mācību motivācija aug.
 
Bachelor thesis author: Daniels Mednis Bachelor thesis topic: Family impact on child's motivation improvement. The study aims: to research the family role in schooler’s motivation improvement. Structure of the bachelor thesis: summary, two sections, six sub-sections, conclusions, bibliography, and printout of the electronic questionnaire. The bachelor thesis quantum: 46 pages. During the bachelor thesis there were analyzed motivation theory, children development stages, family impact on child’s motivation improvement. The empirical reseach took place, using method of questionnaire, and results analyzing. Based on theory and empirical research results, the author concludes, that family has a strong impact on child’s learning motivation, if parents engages active in schooler’s learning process, has successful cooperation between school and parent, and teacher. Also if parents use positive incentives raising children, there is tendency, that shooler’s learning motivation improves.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45700
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV