Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSagate, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:22Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67661
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45725
dc.description.abstractBakalaura darba temats: „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu rakstītprasmes sekmēšana spēlēs un rotaļās” . Darba autore: Laura Sagate. Darba mērķis ir izzināt un praktiski pamatot spēles un rotaļas izmantošanas iespējas bērnu rakstītprasmes sekmēšanā. Pētījuma izstrādes gaita un tās rezultāti ir izklāstīti 2 nodaļās. Autore darba pirmajā nodaļā aplūko un veic secinājumus par dažādu autoru literatūru, kurā tiek aplūkota teorētiskā informācija par bērnu rakstītprasmes apguvi, bērnu attīstības raksturojumu, mācīšanās procesiem. Šajā nodaļā tiek analizēta un apkopota informācija par spēļu un rotaļu nozīmi bērna vispusīgai attīstībai, to iedalījumu, funkcijām. Otrajā nodaļā jeb praktiskajā daļā tiek raksturotas pētījumam nepieciešamās metodes un sniegts pētāmās grupas un tajā esošo bērnu raksturojums. Kopējie pētījuma rezultāti liecina, ka pētījumā iesaistīto bērnu rakstītprasme ir sekmēta, noteiktu spēļu, rotaļu un projekta ietvaros, kuri tika integrēti mācību procesā. Pētījums norāda, ka ir paaugstinājušās bērnu prasmes pareizi turēt rakstāmpiederumu, vilkt līnijas, zīmēt rakstus, pārvilkt burtus, rakstīt rakstīto burtu elementus. Pētījuma rezultāti apliecina, ka spēles un rotaļas attīsta augstāku prasmju un zināšanu līmeni, tajā skaitā arī rakstītprasmes pilnveidi, līdz ar to, pētījuma rezultāti apliecina, ka izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies. Galvenie atslēgas vārdi: rakstītprasme, vecumposma īpatnības, spēles, rotaļas. Darbs sastāv no 60 lpp., tajā skaitā ir 25 attēli, 3 tabulas, 2 pielikumi, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits 47.
dc.description.abstractBachelor thesis: „Promote the writing skills of oldest preschool children in games and play”. Author of work: Laura Sagate. The aim of this research was to examine the effect of games and plays to promote writing skills. The process of creating the research and its results are presented in two chapters. In the first chapter of the work the author looks at and makes conclusions about the literature of different authors, which includes theoretical information about writing skills, characteristics of children's development, learning processes. This chapter analyzes and summarizes the importance of games and play for the child's comprehensive development. In the second chapter which is empirical part, the research methods applied in this study are described and the characterization of the target research group is provided. The results of this study show, that the children included in the research , writing skills has been promoted within certain games, plays and projects, which were integrated in learning process. The results of study indicates that children's ability to hold a pencil correctly, draw lines, letters - has increased. The obtained results confirm that the games and play develops a higher level of skills and knowledge, including writing skills: therefore it can be stated that the hypothesis was proved. Key words: writing skills, peculiarities of age,, games and play. The paper consists of 60 pages and includes 25 figures, 3 tables, 2 appendix, and a list of 47 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectvecumposma īpatnības
dc.subjectspēles
dc.subjectrotaļas
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu rakstītprasmes sekmēšana spēlēs un rotaļās
dc.title.alternativePromote the writing skills of oldest preschool children in games and play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию