Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSkribanovska, Zane
dc.contributor.authorMārtinsone, Alvīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:39Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67745
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45759
dc.description.abstractDarba autors: Alvīne Mārtinsone Darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu satiksmes noteikumu apguves sekmēšana pedagoģiskajā procesā. Darba mērķis: analizēt un pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērna satiksmes noteikumu apguves sekmēšanas iespējas rotaļās (rotaļnodarbībā). Lai atklātu izvirzīto mērķi, pētījumā tika analizētas dažādas pedagoģiskās, psiholoģiskās literatūras analīzes. Pirmajā daļā tiek apskatīti dažādu psihologu, pedagogu konkrētā vecuma posma bērnu raksturojums. Apskatītas vadlīnijas un Ministru kabineta noteikumi, kā arī dažādu pedagogu, psihologu nosacījumi, kuri satiksmes noteikumi jāmāca pirmsskolas vecuma bērniem. Lai noskaidrotu, kādi pedagoģiskie paņēmieni sekmēs bērnu zināšanas, tika apskatītas psihologu, pedagogu atziņas. Otrajā daļā. Tiek plānota pētījuma gaita un aprakstīti izvēlēto metožu raksturojumi. Izstrādāti kritēriji, pēc tā rādītājiem tiek analizētas bērnu zināšanas par satiksmes noteikumiem. Aprakstīts pētāmās grupas bērnu raksturojums, tiek veikta praktiskā darbība uz mērķi orientētā, spēlētas kustību rotaļas, veiktas pārrunas un izmantotas informāciju tehnoloģijas. Pētījuma beigās tiek veikts rezultātu apkopojums un analīze.Tiek izstrādāti ieteikumi pedagogiem. Pētījuma rezultātā tiek secināts, lai pilnveidotu bērnu zināšanas satiksmes noteikumu apguvē, pedagoģiskajā procesā jāveic pārrunas, kurās pielieto informāciju tehnoloģijas un rotaļas, kurās praktiskās darbībās veido prasmi pareizi rīkoties piedaloties satiksmē, kā gājējam. Kvalifikācijas darbs sastāv no 50 lapaspusēm. Tajā ir 16 attēli, 4 tabulas, 50 izmantotie informācijas avoti, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi – satiksmes noteikumi, vecākais pirmsskolas vecums, pedagoģiskais process.
dc.description.abstractThe author of the work: Alvine Martinsone. The title of the work: Promoting the learning of traffic regulations for 5 - 6 year old children in pedagogical process. The goal of the work: to analyze and research the options for promoting the learning of traffic regulations to 5 – 6 year old children through play. Different analyses of pedagogical and psychological literature were made to achieve the goal. The first part of the work consists of children characterization given by various psychologists and pedagogues; guidelines and Cabinet Regulations, as well as different pedagogical and psychological conditions that describe which traffic regulations should be taught in preschool. Different psychological and pedagogical cognitions were researched to discover what pedagogical techniques promote children knowledge. The second part of the work shows the development of the research; describes the research methods; develops criteria. The criteria helps to analyze children knowledge of traffic regulations. The research characterizes children who participated in the study; shows the practical part of goal development: choice of motion play, discussions, use of information technologies. The end of the work consists of research analysis and summary of final results. The final conclusion shows that pedagogical process should consist of discussions combined with information technologies and plays to promote children knowledge about traffic regulations. As a result practical activities develop skills to act properly in traffic. The work consists of 50 pages, 16 images, 4 tables, 50 bibliographic unities and 2 appendices. Keywords: traffic regulations, oldest preschool age, pedagogical process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsatiksmes noteikumi
dc.subjectvecākais pirmsskolas vecums
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjecttraffic regulations
dc.subjectoldest preschool age
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu satiksmes noteikumu apguves sekmēšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the learning of traffic regulations for 5 - 6 year old children in pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию