Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja profesionālā kompetence un tās veidošanās studiju procesā
Автор
Turuševa, Larisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Disertācijas anotācija
Larisas Turuševas promocijas darbs „Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja profesionālā
kompetence un tās veidošanās studiju procesā” ir pabeigts pētījums par ārējo sakaru struktūrvienību
vadītāju profesionālās kompetences veidošanu, studiju programmas pilnveides nosacījumiem. Ir
izstrādāts ārējo sakaru vadītāja profesionālās kompetences modelis, aprakstīti rādītāji un līmeĦi,
teorētiski pamatots un praksē pārbaudīts studiju procesa modelis studiju programmas pilnveidei.
Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja profesionālā kompetence sekmīgi veidojas problēmorientētās,
studentcentrētās autonomās mācībās uz kompetencēm orientētajā un praksē bāzētajā studiju procesā,
kurā attīstītās studentu pašvadības, informatīvā, mācīšanās, komunikatīvā un sadarbības
kompetences.
Promocijas darbs sastāv no ievada, četrām daĜām un nobeiguma, literatūras saraksta ar 519
avotiem un 17 pielikumiem. Teorētisko un praktisko atziĦu rezultāti ir vizualizēti 17 tabulās un 27
attēlos.
Atslēgvārdi: ārējie sakari, vadītājs, profesionālā kompetence, modelis. Dissertation Annotation
Larisa Turuševa’s promotion paper „Professional Competence of the Head of External
Relations Unit and its Development in the Study Process” is a fulfilled research on the development
of Professional competence of the heads of external relations units, conditions for the study
programme development. A model of professional competence of the head of external relations unit
is worked out, its indicators and levels are described. A study process model for the study
programme development is theoretically proved and verified in practice. Professional competence of
the head of external relations unit develops successfully in problem-oriented, student-centred
autonomous studies in a competence-oriented and experience-based study process, in which
students’ self management, informative, learning, communicative and collaboration competences
are developed
Promotion paper consists of introduction, four parts and conclusions, list of literature with 519
sources and 17 appendices. Theoretical and practical results are visualised in 17 tables and 27
figures.
Keywords: external relations, head of unit, professional competence, model.