Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorKursiete, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:45Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67774
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45771
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums ir ‘’Radošuma sekmēšana vizuālajā mākslā pirmsskolā’’, darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 5 apakšnodaļām. Darbā ievietotas 9 tabulas, 5 attēli, 22 literatūras avoti, intervija ar divām skolotājām. Pētījuma mērķis ir noteikt trīsgadīgo bērnu radošuma attīstības iespējas vizuālajā mākslā. Pētījuma priekšmets ir trīsgadīgo bērnu radošuma attīstība. Pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un empīriskā pētījuma metodēm, tika pētīts, kā skolotājam organizēt vizuālās mākslas nodarbības, lai rosinātu bērnos radošo darbību. Teorētiskajā daļā tika noskaidrots, kas ir radošums, kādas ir attīstības iespējas vizuālajā mākslā, pedagoģiskas pieejas un metodiski paņēmieni bērnu radošuma sekmēšanai, trīsgadīga bērna radošuma izpausmes. Empīriskajā daļā tika veikts pētījums, kā divu atšķirīgu skolotāju darbs ietekmē bērnu radošumu.
dc.description.abstractTopic of the qualifying paper is “Development of creativity in visual arts at the preschool”, the paper consists of the introduction, 4 chapters, and 5 sub-chapters. The paper contains 9 tables, 5 images, 22 sources of literature, and an interview with two teachers. The aim of the research is to establish the possibilities to develop creativity of three-year-old children in visual arts. The subject of the research is the development of creativity of three-year-old children. On the basis of theoretical conclusions and methods of the empirical research, a research was performed on the way a teacher should organise the exercises in visual arts in order to encourage the creative action of children. In the theoretical part, the following was established: what is creativity, what are its development possibilities in visual arts, pedagogical approaches and methodology means for facilitation of creativity, expressions of creativity of a three-year-old child. In the empirical part, a research was performed of the way the work of two different teachers affects the creativity of children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRadošums
dc.subjectVizuālā māksla
dc.subjectradošuma attīstība
dc.subjectradošuma veidi
dc.titleRadošuma sekmēšana vizuālajā mākslā pirmsskolā
dc.title.alternativeDevelopment of creativity in visual arts at the preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record