Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorMarkova, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:48Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67791
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45779
dc.description.abstractTēma: Eksperimenti dabā kā pašapziņas attīstības līdzeklis 2 -3 gadus veciem bērniem Autors: Lauma Markova Darba zinātniskais vadītājs: Mg.paed. Anita Ieriķe Mērķis: Pētīt 2-3 gadus vecu bērnu pašapziņas attīstību, veicot eksperimentus dabā Pētījuma metodes: literatūras analīze, novērojums, pedagoģiskie eksperimenti Teorētiskā darba daļa sastāv no vienas galvenās nodaļas un trīs apakšnodaļām. Kopumā analizēti 20 literatūras avoti latviešu, krievu un angļu valodā par 2 – 3 gadus vecu bērnu attīstību, pašapziņu, tās veidošanos un attīstību, kā arī par eksperimentu būtību un nozīmi tieši bērna attīstībā. Empīriskā darba daļa sastāv no vienas galvenās nodaļas un trīs apakšnodaļām, kurās apkopota informācija par veiktajiem eksperimentiem kopā ar bērniem, tabulas un attēlu veidā atklāti novēroja rezultāti par bērnu pašapziņas attīstību pētījuma sākumā un beigās. Secinājumi: Darba nobeigumā izvirzīti secinājumi. Kā svarīgāko var minēt, ka pašapziņa veidojas jau agrā vecumā, ļoti svarīgi, lai bērns saņemtu pozitīvu novērtējumu un iedrošinājumu, kas stiprinās ticību saviem spēkiem. Eksperimenti dabā ir viens no pašapziņas attīstību veicinošiem faktoriem, kas bagātina gan bērna emocionālo, gan sajūtu pieredzi. Darbs sastāv no 40 lpp, 20 attēliem, 3 tabulām un 14 pielikumiem.
dc.description.abstractTopic: Experiments in nature as self-awareness development tool for children aged 2 to 3 years Author: Lauma Markova Scientific supervisor: Mg.paed. Anita Ieriķe Aim: To study the development of self-awareness of children aged 2-3 years by experimenting in nature Research methods: literary analysis, observation, pedagogical experiments The theoretical part consists of one main chapter and three sub-chapters. In total, 20 sources of literature in Latvian, Russian and English for the development of children aged 2 - 3 years old, self - awereness, its development, as well as the nature and importance of experiments in the development of the children. The empirical part of the work consists of one main chapter and three sub-chapters that summarize the performed experiments with children. In a table and in the images reveal the results of the development of children's self-awareness at the beginning and the end of the research. Conclusions: At the end of work are compiled conclusions. The most important thing is that self-awareness is emerging at an early age, it is very important for the child to receive a positive assessment and encouragement, which will strengthen his confidence in himself. Experiments in nature are one of the factors contributing to the development of self-awareness, which enriches both the child's emotional and sensory experience. The work consists of 40 pages, 20 images, 3 tables and 14 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEksperimenti
dc.subjectJaunākais
dc.subjectpirmsskolas
dc.subjectvecums
dc.subjectPašapziņa
dc.titleEksperimenti dabā kā pašapziņa attīstības līdzeklis 2-3 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeExperiments in nature as self-awarnessdevelopment tool for children aged 2 to 3 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию