Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorGreļa, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:49Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67796
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45782
dc.description.abstractBakalaura darba temats: Trīsgadīgu bērnu vārdu krājuma pilnveides iespējas dabas vērojuma procesā. Bakalaura darba autors: Kristīne Greļa Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt un pētīt 3 gadīgu bērnu vārdu krājuma pilnveides iespējas dabas pastaigu procesā. Darbs sastāv no divām daļām: 1.Darba pirmajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra par valodas fenomenu. Kā valoda tiek traktēta no psiholoģijas, pedagoģijas un valodniecības skatu punktiem. Būtisks uzsvars tiek likts uz valodas nozīmi bērna attīstībā, svarīgākie valodas attīstības un pilnveides vecumposmi. Bērnu vārdu krājums ir atkarīgs no apkārtējās vides, gan mikro, gan makro vidē. 2.Otrajā daļā tiek izklāstītas pētījuma metožu izvēle, novērtēts bērnu vārdu krājums atbilstoši vecumam gan pētījuma sākumā, gan beigās. Noslēdzot pētījumu, izvirzītā hipotēze tiek apstiprināta, un pēc iegūtajiem rezultātiem tiek secināts, ka dabas vērojuma process pozitīvi ietekmē bērna vārdu krājumu, tas tiek bagātināts ar vecumposmam atbilstošo vārdšķiru vārdiem. Bakalaura darba apjoms: 69.lpp, 7 tabulas, 6 attēli, 6 pielikumi, izmantoti 57 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: vārdu krājums, runa, 3 gadīgi bērni, dabas vērojuma process, dabas pastaigas. Darbu lietderīgi var izmantot: Pirmsskolas pedagogi, vecāki, studenti
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor work: the options of vocabulary development of three years old children throughout the nature observation process. The author of the Bachelor’s work: Kristine Grela The purpose of the study: Theoretically analyse and study the options of 3 - year - old children’s vocabulary development during their walks in the nature. The work consists of two parts: 1.The scientific literature about the phenomena of language is analysed in the first part of the work. How language has been treated from the psychological, pedagogical and linguistic points of view. The heavy emphasis has been put on the importance of a language in a child’s development and on the most important language and developing age periods. The child’s vocabulary depends on the environment, in the micro and macro environment. 2.The choice of the study methods has been described and children’s vocabulary accordingly to age in the beginning and at the end of the study have been evaluated in the second part of the work. The presenting hypothesis has been approved in the completion of the study and on the obtained results has been concluded that the nature observation process positively influences child’s vocabulary and it is being enriched by the parts of the speech according to an age. The volume: 69pages, 7 tables, 6 pictures, 6 annex, 57 sources. Key words: vocabulary, speech, three - year - old children, a process of nature observation, nature walks. The usage: preschool teachers, parents, students
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectruna
dc.subject3 gadīgi bērni
dc.subjectdabas pastaigas
dc.subjectdabas vērojuma process
dc.titleTrīsgadīgu bērnu vārdu krājuma pilnveides iespējas dabas vērojumu procesā
dc.title.alternativeThree years old childrens vocabulary perfection possibilities in nature observation process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige