Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana mājturībā
Author
Šteina, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma – vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana mājturībā. Darba mērķis: ir pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšanas iespējas mājturībā. Kvalifikācijas darbam ir teorētisks un praktisks raksturs. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā autore ir teorētiski analizējusi radošās darbības termina skaidrojumu un aprakstījusi vecumposmu no 6 -7 gadiem. Otrajā daļa autore ir praktiski analizējusi mājturības nodarbības bērnu radošo darbību un pārējos saistītos kritērijus, kas ir mijiedarbībā ar radošās darbības rezultātu – darbu. Kvalifikācijas darbs sastāv no 46 lpp., 3 tabulām, 13 attēliem, 60 izmantotiem literatūras avotiem un 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: radošums, radošā darbība, pirmsskolas vecuma bērns, 6 – 7 gadi, mājturība, darbi. The theme of the qualification work is to promote the creative activity of the elder preschool children in the household. The qualification work is theoretical and practical. The Goal: to study the possibilities of promoting the creative activities of the elder preschool children in the housekeeping works. The qualification work consists of two parts. In the first part the author has theoretically analyzed the explanation of the term of the creative activity and described the age group from 6 to 7 years. In the second part the author has practically analyzed the homework classes for children's creative activity and other related criteria that are interacting with the result of creative activity - work. The qualification paper consists of 46 pages, 3 tables, 13 pictures, 60 literature sources and 3 annexes. Keywords: creativity, creative activity, pre-school child, 6 - 7 years old, housekeeping works.