Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorRidere, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:27Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67897
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45854
dc.description.abstractDarba autore: Aija Ridere Darba vadītāja: Mg. paed. Aija Kalve Kvalifikācijas darba nosaukums: Četrgadīgu bērnu stāstītprasmes sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā. Darba mērķis: Pētīt četrgadīgu bērnu stāstītprasmes attīstību literāro darbu iepazīšanas procesā. Darba hipotēze: Literāro darbu iepazīšana sekmē bērnu stāstītprasmi, ja: 1.Lasīšanai tiek izmantoti daiļdarbi atbilstoši bērnu vecumposmam. 2.Pedagoga izvēlētie metodiskie paņēmieni ir interesanti, piesaista uzmanību un palīdz izprast lasīto tekstu. Kvalifikācijas darbs sastāv no 50 lapaspusēm, kurās ietilpst ievads, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, pielikums, 9 attēli, 4 tabulas, 35 bibliogrāfiskā saraksta vienības. Teorētiskājā daļā tika analizēts valodas un runas jēdziens dažādu autoru teorijās, četrgadīgu bērnu vecumposma raksturojums pētāmās problēmas kontekstā, kā arī metodiskie paņēmieni darbam ar daiļliteratūras tekstu stāstītprasmes sekmēšanai. Pētījuma daļā tiek pētīts, kā literārie darbi ietekmē četrgadīgu bērnu stāstītprasmi. Darba apjoms: 50 lapaspuses, 9 attēli, 4 tabulas, pielikums, literatūras avotu sarakstā ir 35 vienība. Atslēgas vārdi: runa, valoda, literārie darbi, stāstītprasme, vecumposma īpatnības.
dc.description.abstractAuthor of dissertation: Aija Ridere Head of dissertation: Mg. paed. Aija Kalve The title of dissertation: Promoting four-year-old children`s narrative skills in the process of getting acquainted with literary works. The aim of dissertation: To study development of 4 year old children`s narrative skills in the process of acquainting literary works. Hypnotesis of dissertation: Acquainting literary works promotes children`s narrative skills if: 1.Reading stories are chosen according to children`s age group. 2.Teachers chosen methodical tehniques are interesting, attracts attention and helps to understand selected story. Dissertation consist of 50 pages that include introduction, theoretical part, empirical part, observations, annex, 9 immages, 4 charts, 35 bibliographic list units. In theoretical part language and speech concept in being analyzed according to theories of different authors, characterization of 4 year old children`s age group in the context of problem under study, and also methodicaltechniques how to promote narrative skills through the sories. In the research part is being studied how stories affects 4 years old children`s narrative skills. Amount of dissertation: 50 pages, 9 immages, 4 charts, annex, 35 bibliographic list units. Keywords: speech, language, stories, narrative skills, age group features.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRuna
dc.subjectValoda
dc.subjectLiterārie darbi
dc.subjectStāstītprasme
dc.subjectVecumposma īpatnības
dc.titleČetrgadīgu bērnu stāstītprasmes sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
dc.title.alternativePromoting four year old children’s narrative skills in the process of getting acquainted with literary works
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию