Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLīduma, Anna
dc.contributor.authorAkmentiņa, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:46Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67948
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45885
dc.description.abstractDarba autore: Madara Akmentiņa. Darba temats: „Bērna ar autiskā spektra traucējumu iekļaušana vispārizglītojošas skolas 3. klases mācībās”. Darba mērķis: pētīt skolēna ar autiskā spektra traucējumiem iekļaušanas paņēmienus vispārizglītojošās skolas 3. klases mācību satura apguvē. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, kas sadalītas apakšnodaļās un 1 pielikuma. Darba teorētiskajā daļā analizēti teorētiskie avoti par iekļaujošo izglītību un tās īstenošanas iespējas vispārizglītojošā skolā. Tika pētīta literatūra par bērna AST raksturīgiem traucējumiem un mācību satura un paņēmienu organizēšana bērnu ar AST psihiskās attīstības sekmēšanai. Darba empīriskajā daļā tika pārbaudīti izvirzītās hipotēzes paņēmumi par individuālo pieeju, skolēnu refleksiju par mācīšanos ar bērna ar AST mācību procesam atbilstošu vidi. Tika analizēti intervijā ar vispārizglītojošās skolas X, kurā tiek īstenota iekļaujošā izglītība, direktori, trim skolas vecākiem un trim skolas skolotājiem, kas strādā ar AST skolēniem. Ar novērošanas metodi tika iegūti dati par skolēna ar AST mācīšanos. Pamatojoties uz to tika izveidoti paņēmieni - piemēroti mācību satura apgūšanai. Pētījums tika veikts no 2018. gada 14.septembra līdz 16.novembrim. Atslēgas vārdi: iekļaujošā izglītība, autiskā spektra traucējumi, autisms, mācību satura individualizācija un diferenciācija.
dc.description.abstractThe theme of Bachelor’s Thesis: “Inclusion of a Child with the Autism Spectrum Disorders in the Study Process at Form 3 of a Comprehensive School”. The author of the Thesis: Madara Akmentiņa The aim of Thesis: to study the techniques for the inclusion of a child with autism spectrum disorders in the acquisition of learning content envisaged for Form 3 of a comprehensive school. The Bachelor’s Thesis consists of an introduction, two chapters that have been divided into subchapters and 1 annex. In the theoretical part of Thesis there have been analyzed the theoretical sources on the inclusive education and the opportunities for its implementation at a comprehensive school. There was literature studied on the disorders characteristic to a child with ASD and on the organization of learning content and techniques for the facilitation of the mental development of children with ASD. Within the empiric part of research (the research was performed from 14 September 2018 till 16 November 2018) there were verified the assumptions regarding the advanced hypothesis on the individual approach, pupils’ reflections on the learning process appropriate environment for a child with ASD. They were analyzed during the interview with the principal of comprehensive school X, where the inclusive education is implemented, with three parents of schoolchildren and three teachers of the school who work with pupils with ASD. By means of an observation method there were data obtained on leaning of a child with ASD. On the basis of research there were techniques developed for the acquisition of learning content and these techniques were applied during the empiric research. Keywords: inclusive education, autism spectrum disorders, autism, individualization and differentiation of learning content.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectiekļaujošā izglītība
dc.subjectautiskā spektra traucējumi
dc.subjectautisms
dc.subjectmācību satura individualizācija un diferenciācija
dc.titleBērna ar autiskā spektra traucējumu iekļaušana vispārizglītojošas skolas 3. klases mācībās
dc.title.alternativeInclusion of a Child with the Autism Spectrum Disorders in the Study Process at Form 3 of a Comprehensive School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию