Kustību rotaļa vecākā pirmsskolas vecuma bērna saskarsmes prasmes sekmēšanai
Autor
Rumba, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autors: Ilze Rumba Darba nosaukums: Kustību rotaļa vecākā pirmskolas vecuma bērna saskarsmes prasmes sekmēšanai. Darba apjoma: 50 lapaspuses, 1 pielikums, 8 tabulas, 8 attēli, 48 bibliogrāfisko avotu skaits. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt vecākā pirmskolas vecuma saskarsmes prasmju sekmēšanu caur kustību rotaļu. Darba saturs: Darbā tika izmantota teorētiskā metode, analizējot pedagogu un psihologu atziņas. Izmantota empīriskā metode, novērojot, darba autore pētīja vai vecākajā pirmskolas vecumā var uzlabot sadarbības prasmes, izmantojot kustību rotaļas. Darba rezultāti: Darba autore uzskata, ka sadarbības prasmes vecākajā pirmskolas vecumā ir iespējams uzlabot izmantojot kustību rotaļu, to pierāda teorētiskie avoti un pētījums ko veica darba autore. Atslēgas vārdi: Rotaļa, kustību rotaļa, saskarsmes prasmes, bērns, vecākā pirmskolas vecuma bērns. Author of Paper: Ilze Rumba Title of Paper: Role of the movement play in enabling the interaction skills for senior pre-school-age children. Volume: 50 pages, 1 addendum, 8 tables, 8 images. 48 items in the list of bibliography used. Goal of the Study: Explore in theory and practice the enabling of interaction skills for senior pre-school-age children through movement plays. Content Description: This paper uses a theoretical method which includes analysing the conclusions drawn by pedagogical staff and psychologists. Empirical method has been applied, i.e., by carrying out the observations the Author has been studying whether it was possible to boost the children’s interaction skills through the use of movement plays at the senior pre-school-age. Result of the Study: The Author believes the improvement of interaction skills for senior pre-school-age children through movement plays to be credible as it has been proved by both the theoretical sources and the study carried out by the Author. Keywords: Play, movement play, interaction skills, child, senior pre-school-age child.