• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izglītības iestādes vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālai izaugsmei

Thumbnail
View/Open
299-67972-Judze_Diana_dj17010.pdf (1.514Mb)
Author
Judze, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muzis, Ivars
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Izglītības iestādes vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālai izaugsmei”. Temats ir aktuāls, jo patreiz Latvijas izglītības sistēmā notiek pārmaiņas, kā rezultātā tiks ieviesti jauninājumi pedagoģiskā procesa organizēšanā un vadīšanā un, lai šos jauninājumus ieviestu izglītības iestādēs ir jābūt apmācītiem un kvalificētiem pedagogiem. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Laurenču sākumskolas vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālajai izaugsmei. Pētījuma hipotēze ir pedagogu profesionālā izaugsme attīstīsies sekmīgāk, ja izglītības iestādes vadītājs pilnveidos motivācijas stratēģijas. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Pirmajā daļā darba autore iepazinās un analizēja motivēšanas un līderības teorijas, kā arī raksturoja izglītības darba vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālai izaugsmei un apkopoja dažādu autoru atziņas un valstī izstrādātās attīstības stratēģijas par pedagogu profesionālo pilnveidi. Otrajā daļā autore veica pētījumu, kurā tika anketēti Laurenču sākumskolas pedagogi, kuri atbildēja uz sniegtajiem apgalvojumiem par direktora veiktajām darbībām, kas saistās ar pedagogu motivēšanu profesionālajai pilnveidei, kā arī direktora izteiktajām atzinībām pedagogiem par sasniegumiem un ieguldīto darbu. Pētījuma gaitā darba autores izvirzītā hipotēze tiek apstiprināta. Darba apjoms 59 lappuses, 1 pielikums, 13 attēli un 51 literatūras avots. Atslēgas vārdi: motivācija, motivācijas stratēģijas, pedagogu profesionālā izaugsme.
 
The subject of the Bachelor thesis is “Director of education motivation strategy for Teacher Professional Development”. This topic is actual, because changes is happening in Latvia education system which will lead innovations in organizing and leading the pedagogical process. In order to implement these innovation in educational institution there must be trained and qualified teachers. The aim of these Bachelor’s thesis is study Laurenču Primary School directors motivation strategy for the teachers professional development. The hypothesis of the study is that professional development of teachers will develop more successfully if the head of educational institution develops motivation strategies. Diploma paper consists of two parts: theoretical part and empirical part. In the first part the author of the work got acquainted with and analyzed theories of motivation and leadership, as well as describes the motivation strategy for the head of education work for professional development of pedagogues, and summarized the ideas of different authors and development strategies developed by the state on the professional development of teachers. In the second part author of this work did a study in which Laurenču Primary School teachers were questioned, who responded to the allegations about head of educational institution activities related to the motivation of teachers for professional development as well as the head of education institution recognition of achievements and work done by teachers. During the research, authors hypothesis of the work is confirmed. Work consists of 59 pages, 1 appendix, 13 pictures and 51 sources of literature. Keywords: motivation, motivation strategies, professional development of teachers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45903
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV