Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorPusvilka, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:57Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67978
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45907
dc.description.abstract1. klases skolēnu līderisma prasmju pilnveide tematisko ludziņu iestudēšanas procesā. Darbu izstrādāja Kristīne Pusvilka, profesores Marutas Sīles vadībā. Darba mēķis bija pētīt 1.klases skolēnu līderisma prasmju pilnveidi Ziemassvētku lugas iestudēšanas procesā. Pētījuma teorētiskajā daļā darba autore analizēja pedagoģijas un psiholoģijas speciālistu atziņas par līderismu, izpētīja 1.klases skolēnu vecumposma īpatnības, kā arī pētīja un analizēja teoriju par tematisko ludziņu iestudēšanas procesu. Empīriskajā daļā darba darba autore veica pedagoģisko vērojumu, intervēja skolotājus un skolēni darba grupās iestudēja tematisko Ziemassvētku ludziņu darba grupās, kuru darba procesu vadīja pēc sociometrijas metodes izvirzīti klases līderi.Tika izstrādāti ieteikumi skolotājām kā sekmēt līderisma prasmes 1. klases skolēnos, iestudējot tematiskās ludziņas. Darba autore uzskata, ka 1.klases skolēnu līderisma prasmju pilnveide tematisko lugu iestudēšanas procesā būs sekmīgāka, ja Bērni tiks rosināti patstāvīgi darboties, tiks vaicāts un cienīts bērnu viedoklis, tiks izvēlēta bērnu vecumposma attīstībai atbilstoša Ziemssvētku ludziņa. Bakalaura darbs sastāv no 63.lpp, tas satur 15 attēlus, 7 tabulas, 37 bibliogrāfisko saraksta vienības, 1 pielikumu
dc.description.abstract1st grade pupil leadership skill perfection in thematic play staging process.Bachelor’s work was developed by Kristine Pusvilka in led by professor Maruta Sile. The aim of the study was to research 1st grade pupil leadership skill perfection in Christmas play staging process. In the theoretical part of the study the author analyses the expert of pedagogy and physiology conclusions about leadership, did research about 1st grade pupil specially of the age group as well as did research and analysed theory of thematic play staging process. The author of the work on the empirical part did pedagogical observation, was interviewing teachers and pupils in working groups were staging Christmas play which were led by sociometry method chosen leaders of the class. As well as were developed recommendations for teachers how to promote leadership skills in 1st grade pupils in staging process of thematic play. The author of this study considers that 1st grade pupils leadership skill perfection in thematic play staging process will be successful if : children will be encouraged to operate independently; will be asked and respected children’s point of view; will be chosen Christmas play which suits the development of the stage of age. The bachelor’s work consist of 63 pages, 15 images, 7 tables, 37 bibliography units, 1 supplement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectlīderisms,
dc.subjectlīderis
dc.subjecttematiskā ludziņa
dc.subject1.klase
dc.subjectsekmēšana
dc.title1.klases skolēnu līderisma prasmju pilnveide tematisko lugu iestudēšanas procesā
dc.title.alternative1st grade pupil leadership skill perfection in thematic play staging process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record