Bērnu pozitīvu savstarpējo attiecību sekmēšanas iespējas dramatizācijas rotaļās
Author
Biele, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis: apkopojot zinātniskās atziņas, izpētīt 4-6 gadīgu bērnu savstarpējo sadarbību un saprašanos iesaistoties dramatizācijas rotaļās Darba saturs: 1. Sabiedrības savstarpējo attiecību vispārīgs raksturojums 2. Pirmsskolas (4-6g.) vecumsposma bērnu attīstības vispārīgs raksturojums 3. Bērnu savstarpējās attiecības 4-6 gadu vecumā 4. Bērnu savstarpējo attiecību sekmēšana caur dramatizācijas rotaļām Pētījuma metodes: Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze Darba rezultāti: Teorētiskais pētījums sniedz strukturētu pārskatu par 4-6 gadus vecu bērnu savstarpējo attiecību specifiku, un rotaļām kā metodi to veidošanā, nostiprināšanā un uzlabošanā. Darba izmantojamība: Darbu var izmantot studenti, pedagogi sava mācību procesa organizēšanā, kā arī jebkurš šīs tēmas interesents. Aim of the research: By gathering scientific opinions, explore the mutual cooperation and agreement between 4-6 year old children. Content of the paper: 1. General description of social relationships 2. Description of general development of preschoolers (4-6 year olds) 3. Mutual relationships between 4-6 year old children Methods of research: The research and analysis of pedagogical, psychological literature Results of the research: The theoretical research gives a structured overview about specifics of relationships of 4-6- year- old children and playing as a method for it’s shaping, establishing and improving. Applicability of the paper: This thesis can be used by students and educators in the organization of the teaching process, as well as by anyone interested in this subject.