Bērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
Author
Savicka, Marika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs “ Bērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā “. Autore Marika Savicka . Darba mērķis ir pētīt bērnu radošās darbības sekmēšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba pirmajā daļā autore analizēja dažādu pedagogu un psihologu literatūra par radošo darbību ,pētīti pedagoģiskie līdzekļi bērnu radošuma sekmēšanai, empīriski pētītas vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba otrajā daļā analizētas teorētiskās pētīšanas metodes – pedagoģiskās, psiholoģiskās un mākslas literatūras par “ Bērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā “. Veiktas empīriskās metodes– novērošana, intervija , iegūto rezultātu analīze par “ Bērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā “ . Darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, satura rādītāja, pirmās nodaļas ar četriem apakšpunktiem , otrās nodaļas ar četriem apakšpunktiem, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darbs sastāv no 51 lapaspuses, tajā izmantotas 8 tabulas un 3 attēli. Qualification work "Promoting the child's creative activity in visual arts lessons in preschool". Author Marika Savicka. The object of the work is to study the possibilities of promoting children's creative activity in visual art lessons in preschool. In the first paragraph of the work, the author analyzed the literature of various pedagogues and psychologists about creative activities, studied pedagogical methods for promoting children's creativity, empirically studied visual art lessons in preschool. The second paragraph of the work analyzes theoretical research methods - pedagogical, psychological and literature of art about "Promotion of the child's creative actions in visual arts lessons in preschool". An empirical method has been done - observation, interview, and analysis of the obtained results about the "Promotion of the child's creative actions in visual arts lessons in the preschool". The work consists of annotations in Latvian and English, the introduction, the table of content, the first chapter with four paragraphs, the second chapter with four paragraphs, conclusions, list of literature and appendices. The work consists of 51 pages, it uses 8 tables and 3 images.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Bērnu literatūras loma radošās darbības attīstībā pirmsskolā
Torosjana, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darba tēma: BĒRNU LITERATŪRAS LOMA RADOŠAS DARBĪBAS ATTĪSTĪBĀ PIRMSSKOLĀ. Maģistra darba autore: Nataļja Torosjana Zinātniskais vadītājs: Dr.Hab.paed., prof.Zoja Čehlova Maģistra darba apjoms: 67 lpp., izmantoti ... -
5-6 gadīgu bērnu radošās darbības attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā
Kokina, Vita (Latvijas Universitāte, 2017)Mūsdienu straujajā laikmetā ir nepieciešami un pieprasīti cilvēki ar attīstītu un radošu skatienu dzīvē. Zinātniski pierādīts, ka tieši agrīnais cilvēka attīstības posms nosaka to, kāds cilvēks būs nākotnē, kā viņš domās ... -
Bērnu radošās darbības attīstība literatūras iepazīšanas procesā vecākajā pirmsskolas vecumā
Eihenberga, Cilda (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011)