• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Trīsgadīgu bērnu stāstītprasmes attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā

Thumbnail
Открыть
299-68026-Puskeire_Aija_ap17050.pdf (1.140Mb)
Автор
Pusķeire, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalve, Aija
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba tēma – Trīsgadīgu bērnu stāstītprasmes attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā. Darba autore – Aija Pusķeire Zinātniskā darba vadītāja – Mg. paed. Aija Kalve Ievadā ir pamatota tēmas aktualitāte, izklāstīts pētījuma objekts, pētījuma priekšmets, pētījuma mērķis, hipotēze un uzdevumi, pētījumā izmantotās metodes, pētījuma bāze un. Pētījuma mērķis ir pētīt trīsgadīgu bērnu stāstītprasmes attīstību literāro darbu iepazīšanas procesā. Darbā izvirzīta hipotēze, ka trīsgadīga bērna stāstītprasme tiks sekmēta, ja : -tiks izmantoti metodiskie paņēmieni stāstītprasmes sekmēšanai; -tiks izvēlēti literārie darbi atbilstoši bērna vecumposmam, interesēm, vajadzībām; -literārie darbi tiks iepazīti regulāri. Darbs sastāv no divām daļām: 1.Teorētiskā daļa. Tajā tiek analizēta zinātniskā literatūra par runu, valodu, vecumposma īpatnībām pētāmās problēmas kontekstā un metodiskajiem paņēmieniem stāstītprasmes attīstībai. Darbā izmantoti 42 literatūras avoti. 2.Empīriskā daļa. Tajā izvirzīti kritēriji stāstītprasmes līmeņa noteikšanai balstoties uz Valsts izglītības satura centra izveidoto programmu. Pētījumā veikts pedagoģiskais izmēģinājums, analizēti un apkopoti iegūtie rezultāti. Kvalifikācijas darbam ir 40 lappuses, kurās ietilpst 8 tabulas un 9 zīmējumi. Darbam ir 11 pielikumi. Atslēgas vārdi – valoda, runa, vecumposma īpatnības, literārie darbi, stāstītprasme.
 
Author – Aija Puskeire Director – Mg. ped. Aija Kalve The introduction substantiates the urgency of the topic and describes the research object, subject, objective, hypothesis and tasks along with methods used in the study, research basis. The aim of this work is to study development of narrative skills for 3-year- olds in the process of getting to know literature. A hypotheses was put forward, that narrative skills of children will be furthered, if: -Methods for developing narrative skills are used; -Works of literature are chosen according to the age, interests and needs of the child; -Literature is read regulary. This thesis consists of two parts: 1.Theoretical part. Literature about speech, language, age-specific factors in the context of narrative skills and methods of developing it is analyzed. 42 works of literature are used in this thesis. 2.Empirical part. Criteria for developing narrative skills are put forward, based on the program created by National Centre for Education of the Republic of Latvia. A pedagogical trial is carried out, results are analyzed. This thesis consists of 40 pages, including 8 tables and 9 drawings. It has 11 annexes. Key words – language, speech, age group, literature, narrative skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45931
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV