Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorUrbāne, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:05:19Z
dc.date.available2018-12-30T02:05:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68054
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45945
dc.description.abstractBakalaura darba temats – Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu mācīšanās motivācijas veidošanās. Bakalaura darba mērķis – Pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērniem mācīšanās motivācijas veidošanos. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, izmantoto avotu saraksta, kā arī pielikumiem. Teorētiskā daļa – analizēta motivācijas būtība dažādu autoru skatījumā, aprakstīti mācīšanās motīvu veidi un to ietekmējošie faktori, kā arī motivācijas veidošanās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Empīriskā daļa – izstrādāta divās daļās. Pirmajā daļā ir atspoguļota pirmsskolas pedagogu anketēšana. Ar tās palīdzību tika noskaidrotas pedagogu domas par bērnu mācīšanās motivācijas veidošanos pirmsskolas vecumā. Otrajā daļā ir izstrādātie kritēriji mācīšanās motivācijas vērtēšanai, sniegts bērnu mācīšanās motivācijas raksturojums, aprakstīts praktiskais darbs ar bērniem. Iegūtie rezultāti ļauj apstiprināt sākotnēji izvirzīto hipotēzi: bērniem mācīšanās motivācija tiek sekmēta, ja uzdevumi tiek piedāvāti atbilstoši bērna spējām, zināšanām un iemaņām, pedagogs stimulē bērna pašvērtējuma veidošanos, tiek atbalstīta bērna aktivitātes izzinošā interese. Bakalaura darbs sastāv no 56 lpp., ietver 3 tabulas, 18 attēlus. Darbā tika izmantoti 41 avoti, pievienots 1 pielikumi. Atslēgas vārdi: motivācija, mācīšanās, pirmsskolas vecuma bērni, mācīšanās motīvi.
dc.description.abstractThe title of the paper work: Establishment of motivation to study for older children of pre-school age. The purpose of this research is to study the establishment of motivation to study for older children of pre-school age. The paper work includes two parts - theoretical and practical, conclusions, list of information sources and attachments. Theoretical part consists of the establishment of motivation to study for older children of pre-school age analysis. Theoretical basis for this research were publications of such authors as Melicka, Bozovs, Vigotskis, Vegners. Empirical part includes pre-school teachers survey that explores pre-school teachers opinions on establishment of motivation to study in pre-school, and analysis of practical expierience from working with children in pre-school. Conducted results support suggested hypothesis: motivation to study for children improves if teachers offer exersises according children's abilities, knowledge, and skills, if teachers stimulate forming of children's self-evaluation and support the activity of inquisitiveness. The paper work consists of 53 pages, include 3 tables, 18 pictures. 41 sources were used in this paper work, 1 attachment were added. Keywords: motivation, learning, study, pre-school children, learning motives.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmotivācija
dc.subjectmācīšanās
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectmācīšanās motīvi
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu mācīšanās motivācijas veidošanās
dc.title.alternativeEstablishment of motivation to study for older children of pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record