• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Topošo kuģa vadītāju netehnisko prasmju apguves process jūrniecības augstskolā

Thumbnail
Öffnen
298-61285-Bankovics_Arnis_ab17315.pdf (3.829Mb)
Autor
Bankovičs, Arnis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Promocijas darba mērķis ir izstrādāt teorētiski pamatotu modeli tehnisko un netehnisko prasmju integrētai apguvei topošo kuģu vadītāju sagatavošanās procesā un to aprobēt. Darbā analizēta izziņas darbība, izziņas darbības process inženiertehnisko speciālistu sagatavošanās procesā. Izstrādāts integrēts tehnisko un netehnisko prasmju apguves modelis un attiecīgie kritēriji un rādītāji tā empīriskai pārbaudei. Darbā izstrādāta empīriskā pētījuma organizācija, veikta pirms eksperimenta situācijas izpēte, ņemot vērā iegūtos rezultātus, pilnveidots studiju kursa saturs. Veikts eksperiments, apkopoti, analizēti un interpretēti empīriskā pētījumā iegūtie rezultāti. Pierādīts, ka eksperimentā izmantotais integrētais tehnisko un netehnisko prasmju apguves modelis paaugstina netehnisko prasmju apguves līmeni lielākoties tendenču līmenī. Pētījumā konstatēts topošo kuģa vadītāju vērtējuma un pašvērtējuma tuvināšanās un pirms un pēc eksperimenta mērījumos.
 
The aim of this doctoral thesis is to develop and integrate a theory-based model technical and non-technical skill acquisition for future officer in charge of navigational watch and to approbate it. In the thesis analyzed the cognitive study process, as well as the cognitive aspect during the preparation process of engineering specialists. Developed an integrated technical and non-technical skill acquisition model with the criteria and indicators for its empirical verification. In the thesis was developed empirical research organization, situation assessment studies were conducted before the experiment, obtained further content development for the study course. An experiment was conducted and the results of the empirical study were collected, analyzed and accordingly interpreted. It is proved that the integrated technical and non-technical skill acquisition model used in the experiment increases the level of non-technical skills mostly by trend. The study found a significant improvement of future officer in charge of navigational watch self-evaluation and professional evaluation both before and after the experiments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45956
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV