Tiešās pieejas izmantošana angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem pirmsskolā
Autor
Lindemane, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba autors: Vita Lindemane Darba vadītājs: Dr. paed. Diāna Liepa Bakalaura darba tēma: Tiešās pieejas izmantošana angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem pirmskolā Bakalaura darba mērķis: Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt tiešās pieejas jeb metodes izmantošanas nosacījumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu angļu valodas apguvē. Hipotēze: Bērnu angļu valodas apguve tiek sekmēta, ja: •tiek izmantota tikai angļu valoda saziņai nodarbībā; •veicināta korektu atbilžu veidošana; •pozitīva vide. Bakalaura darba galvenie uzdevumi: 1.analizēt un raksturot pedagoģijas nozares zinātnieku teorijas par angļu valodas apguvi un izmantotajām pieejām, ka arī izmantojot tiešo metodi; 2.noteikt kritērijus un rādītājus angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem; 3.izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus angļu valodas apguvei, izmantojot tiešo metodi; 4.analizēt pedagoģisko pieredzi tiešās metodes izmantošanā. Bakalaura darba apjoms: 52 lapas, 11 tabulas un diagrammas, 2 pielikumi (pievienoti pielikumā), 4 attēli (pievienoti pielikumā), izmantotā literatūra 36 vienības. Atslēgas vārdi: tiešā metode, pirmsskola, angļu valoda, vecākais pirmsskolas vecums Bachelor’s Thesis author: Vita Lindemane Research paper`s superior: Dr. paed. Diāna Liepa Bachelor Thesis issue: The use of the Direct method for learning English for the eldest of pre-schoolers Bachelor Thesis main goal: theoretically and practically research the Direct method`s usage conditions for elder pre-schoolers in their English language studies. Hypotheses: Pre-schoolers English acquisition skills will improve if: • only English is used during their studies; •creation of correct answers is promoted; •positive environment. Bachelor Thesis main goals: 1.analyse and describe pedagogical and psychological scientist theories about English language, it`s acquisition approaches and methods, also Direct method; 2.determine criteria and showings for English language acquisition in elder pre-schoolers; 3.develop pedagogical ways for English language aqusition using Direct method; 4.analyse pedagogical experience in using Direct method. Bachelors Thesis amount: 52 pages, 11 tables and diagrams, 2 addendums (added in addendum), 4 images (added in addendum), used bibliography 36 units. Key words: Direct method, preschool, English language, elder preschool age.