Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorLiepiņa, Lelde
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-01-02T09:07:11Z
dc.date.available2019-01-02T09:07:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67771
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45961
dc.description.abstractDarba autors: Lelde Liepiņa Darba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas aktivitātes attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā Darba mērķis: pētīt bērnu izziņas aktivitātes attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā vecākā pirmsskolas vecumā. Darba saturs: Pedagogu un psihologu teoriju analīze par bērna izziņas intereses attīstību, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu likumsakarību analīze, pētījums par bērnu izziņas aktivitātes attīstīšanas iespējām brīvdabas pedagoģijā vecākā pirmsskolas vecumā. Pētījumu veikts no 2018.gada septembra līdz 2018.gada novembrim, Ventspils X pirmsskolas izglītības iestādē, vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Pētījuma laikā izvirzītā hipotēze apstiprinājās: bērnu izziņas aktivitātes attīstīšana brīvdabas pedagoģijā būs veiksmīga ja pedagogs veicināt bērnu patstāvīgu darbošanos dabā un piedāvās bērniem brīvu materiālu izvēli. Brīvdabas pedagoģija ir nozīmīga bērna attīstībā, jo ieguvumi saistās ne tikai ar mācīšanās kognitīvajiem un emocionālajiem aspektiem, bet arī ar zināšanām par dabu, kultūras un sabiedrības mijiedarbību. Pētījuma darba lapaspušu skaits: 28 Attēlu skaits: 29 Tabulu skaits: 10 Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 30 Pielikumu skaits: 3 Atslēgas vārdi: vecākā pirmsskolas vecuma bērni, izziņas aktivitāte, brīvdabas pedagoģija, praktiskā darbošanās, brīvdabas aktivitātes
dc.description.abstractAuthor of the Paper: Lelde Liepiņa Title of the Paper: The oldest pre-school childrens groups further development options in cognition activities using open-air pedagogy. Goal of the Paper: To explore the opportunities for development of cognitive activity in 6- to 7-year-old preschool children through outdoor education. Contents of the Paper: Analysis of theories by teachers and psychologists on development of cognitive interests in children, pattern analysis related to 6- to 7-year-old preschool children, research on the opportunities for development of cognitive activity in 6- to 7-year-old preschool children through outdoor education. Research was carried out between September and November 2018. The subjects of the research were 6- to 7-year-old children of Ventspils Preschool Education Institution X. The hypothesis formulated during the research found support: the development of cognitive activity in children through outdoor education would be successful if the teacher encourages children to work independently in the nature and allows free choice in materials. Outdoor education is an essential part of a child’s development, because the benefits are connected not only to the cognitive and emotional aspects of learning, but also to knowledge about the nature, and the interaction between culture and society. Number of pages in the Research Paper: 28 Number of images: 29 Number of tables: 10 Number of units in the List of References: 30 Number of Annexes: 3 Keywords: 6- to 7-year old preschool children, cognitive activity, outdoor education, practical work, outdoor activities
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvecākā pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectizziņas aktivitāte
dc.subjectbrīvdabas pedagoģija
dc.subjectpraktiskā darbošanās
dc.subjectbrīvdabas aktivitātes
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas aktivitātes attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā
dc.title.alternativeThe oldest pre-school childrens groups further development options in cognition activities using open-air pedagogy
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record