• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ārstniecības specialitātes ārzemju studentu profesionālās latviešu valodas kompetences veidošanās

Thumbnail
Открыть
17057-Inta_Lismane_2011.pdf (2.749Mb)
Автор
Līsmane, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Čehlova, Zoja
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
„Ārstniecības specialitātes ārzemju studentu profesionālās latviešu valodas kompetences veidošanās” Anotācija Latviešu valodas kā svešvalodas apguvei trūkst teorētiski pamatotu, praksē pārbaudītu mūsdienīgu studiju modeļu un atbilstošu mācību līdzekļu. Pētījumā tiek atklāta pretrunu starp studentu profesionālās latviešu valodas kompetences teorētisko līmeni un spēju lietot valodu profesionālās saskarsmes vidē. Pastāv neatbilstība studiju programmas nodrošinājumā: studijas notiek angļu valodā, turpretī komunikācija ar pacientu Latvijas slimnīcās studiju prakses un rezidentūras laikā var norisināties galvenokārt latviešu valodā, kā rezultātā ārvalstu studenti bieži izjūt diskomfortu, jo savu profesionālo kompetenci latviešu valodas vidē var apliecināt tikai 15% - 20% topošo speciālistu. Promocijas darbā • analizēti ārvalstu studentu profesionālās latviešu valodas kompetences veidošanās teorētiskie pamati; • raksturotas saskarsmes īpatnības un valodas barjeru pārvarēšanas iespējas studiju procesā un profesionālajā darbībā; • veikta ārstniecības specialitātes ārzemju studentu valodu apguves pieredzes analīze, raksturota valodas apguves un lietošanas motivācija; • latviešu valodas kā svešvalodas studiju organizācijas principi, balstoties uz procesuālo modeli. Pētījumā apkopotais faktiskais materiāls veido metodoloģisko un metodisko pamatu latviešu valodas kā profesionālās svešvalodas docēšanas pilnveidei, izmantojams dažādu nozaru latviešu valodas kā svešvalodas metodikas pilnveidošanai un kvalitatīvu mācību līdzekļu radīšanai.
 
 
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4597
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1372]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV