Uzņēmuma "N" vērtības novērtēšanas pieejas
Автор
Novickis, Renārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Saksonova, Svetlana
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Sabiedrībā ir cilvēki, kas vēlas novērtēt savu investīciju atdevi un drošību pirms nopirkt uzņēmumu vai investē resursus to struktūrās. Lēmumam par šo rīcības būtu jābalstās uz to ietekmējošo faktoru un analīzes rezultātiem. Tēma ir aktuāla jo padziļināta izpēte spēj sniegt precīzākus aprēķina datus pēc kā izteikt gala lēmumu par investīciju veikšanu. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmumu vērtības noteikšanas pieejas, izvērtējot vērtību ietekmējošos faktorus un analīzes rezultātus. Darba rezultātā apstiprinājās izvirzitā hipotēze, ka uzņēmuma vērtības noteikšana ir sarežģīts un atkarīgs no daudziem ietekmējošiem faktoriem. Tika izpildīti noteiktie darba uzdevumi, kas palīdzēja risināt atlasīto sabiedrības problēmu. Rezultātā sniegti 27 secinājumi un 10. priekšlikumi. Kopumā darba izstrādē tika izmantoti 56. literetūras un avotu norādes par pētījuma periodu no 2014-2017.gadam. There are people in society who want to measure their return on investment and safety before buying a business or investing resources in the structures of these companies. The decision on this action should be based on the factors and the results of the analysis affecting it. The topic is important because in-depth research is able to provide more accurate calculation data as a final decision on the importance of making an investment.The study has confirmed the hypothesis that company value is complex and dependent on many factors.All the tasks of work were applied to solve the identified societal problem.The result is 27 conclusions and 10 proposals. In total, the 56th literary and source references for the study period 2014-2017 were used in the work.