Runāšanas prasmju attīstīšana pamatskolas skolēniem
Author
Rēpele, Danute
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā, pielietojot dažādus runāšanas uzdevumus angļu valodas stundās, varētu attīstīt un uzlabot pamatskolas skolēnu runāšanas prasmes. Pirmā nodaļa sniedz ieskatu teorijā par pusaudžu vecumposmu. Otrajā nodaļā aplūkoti runāšanas prasmju teorētiskie avoti, kā arī runāšanas prasmju prasības pamatskolas skolēniem. Trešajā nodaļā ir aplūkotas dažādas valodas mācīšanas metodes un uzdevumi. Ceturtā nodaļa atklāj pētījuma empīriskās daļas rezultātus. Darbā izmantota gadījuma izpētes metode un tā tika veikta 5. klases skolēniem kādā no Rīgas pamatskolām. Datu iegūšanai izmantoti klases novērojumi, testi un aptauja. Darba autore secina, ka, izmantojot dažādus runāšanas uzdevumus, skolēni uzlaboja savas runāšanas prasmes. The aim of this Bachelor Thesis is to find out how using diverse teaching tasks in English language teaching lessons help basic school students to improve and develop their speaking skills. The first chapter gives an insight in the period of adolescence. The second chapter deals with the theoretical sources on speaking skills as well as with the speaking skills requirements for basic school students. The third chapter deals with language teaching methods and tasks. The fourth chapter presents the results of the empirical research. The applied research method applied is a case study, and the research was conducted in form 5 in one of the Basic Schools in Riga. Data were collected through classroom observations, tests and a questionnaire based survey. The author concludes that the use of diverse speaking tasks improved the students’ speaking skills.