Autobraucēju attieksmi ietekmējošās kampaņas un to analīze - Ceļu satiksmes drošības direkcijas sociālā kampaņa "Dzīvības josta!", Valsts akciju sabiedrības Latvijas Valsts ceļi sociālās kampaņas "Tici zīmēm!", "Esi pie stūres - atceries fiziku!"
Автор
Sproģe, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Autobraucēju attieksmi ietekmējošas kampaņas – Ceļu satiksmes drošības direkcijas sociālā kampaņa “Dzīvības josta!”, Valsts akciju sabiedrības Latvijas Valsts ceļi sociālā kampaņa “Tici zīmēm!”, “Esi pie stūres – atceries fiziku!” ”. Šī darba mērķis ir noskaidrot, kādi kampaņas paņēmieni ietekmē autobraucēju viedokli, saprast kādas kampaņas visefektīvāk sasniedz autobraucējus un kā tās ietekmē to viedokli. Kā arī salīdzināt autobraucēju viedokļa izmaiņas un noskaidrot vai attieksmi spēj ietekmēt viedokļu līderi, kuri ikdienā nodarbojas ar to, lai laiks kas tek pavadīts uz ceļa, būtu drošs un komfortabls. Šajā darbā tika apskatīta attiecīgā teorija un analizētas darba nosaukumā minētās reklāmas kampaņas. Bachelor thesis “Driver's attitude affecting campaigns - "Road Traffic Safety Directorate (CSDD)" social campaign "Belt of life!", SJSC (VAS) "Latvian State Roads" social campaign - "Trust the signs!", "While driving - remember physics". The purpose of the thesis is to observe what campaign techniques affect driver’s opinion, understand what campaigns reaches the drivers most efficiently and how it affects their opinion. Furthermore, compare drivers' point of view and find out whether or not their attitude can be influenced by opinion leaders who are busy doing it on a daily basis, that the time spent on the road would be safe and comfortable. Thesis examined the relevant theory and analysed the advertising campaigns mentioned in the title of the thesis.