Televīziju komunikācija sociālajā vietnē Facebook.com: LTV1, TV24 un TV3 analīze
Autor
Vilcāne, Armanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tjarve, Rolands
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma – Televīziju komunikācija sociālajā vietnē Facebook.com: LTV1, TV24 un TV3 analīze. Darbs ietver iepriekš minēto televīziju ierakstu sociālajā vietnē Facebook.com analīzi, informāciju par televīziju lapu saturu un mārketinga stratēģiju, kā arī televīziju lapu sekotāju paradumu analīzi. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir televīziju komunikācijas prakse, kā arī mērķauditorijas viedoklis par to. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Izmantojot kontentanalīzi, noteikts ierakstu veikšanas biežums un izplatītākais publicēšanas laiks, ierakstu tematika un vizuālo materiālu raksturs, kā arī auditorijas reakcija un iespējamais ieraksta mērķis. Iegūtie dati salīdzināti, izdarot secinājumus, kā arī ņemot vērā intervijas ar lapu satura veidotājiem un lapu sekotāju aptauju. Pētījumā secināts, ka kopumā auditorija ir apmierināta ar televīziju komunikāciju sociālajā vietnē Facebook.com, taču labāku rezultātu sasniegšanai televīzijām būtu nepieciešams veikt padziļinātu auditorijas izpēti. The topic of the Bachelor’s paper is Analysis of communication of television broadcasting companies LTV1, TV24 and TV3 on social network Facebook.com. The thesis includes an analysis of communication of the mentioned broadcasting companies on Facebook.com, information about the content and marketing strategy and the habits of television page followers. The aim of the Bachelor's thesis is to understand the practice of television communication and find out the opinion of the target audience about it. The work consists of a theoretical, methodological, empirical part and conclusions. Content analysis is used to determine the frequency of the posts and the most common publication time, the subject matter and the nature of the visual material, as well as the audience response and the possible purpose of the post. The resulting data is compared by making conclusions and taking into account interviews with page creators and page followers. The study concludes that the audience is generally satisfied with television communication on social media Facebook.com, but, in order to achieve better results, televisions have to carry out in-depth audience research.