Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras "Freyja" piemērs
Author
Macāne, Ramona
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Modeļu sevis prezentēšana sociālajā platformā Instagram: aģentūras „Freyja” piemērs” mērķis ir noskaidrot vai modeles, kuras darbojas vienas modeļu aģentūras ietvaros, sociālajā platformā Instagram savu personību prezentē caur nodarbošanās prizmu. Darba teorētiskajā daļā tika izskatīta informācija par sociālajiem tīkliem un sevis izrādīšanu tajos. Tika izskatīta informācija par cilvēka identitāti, sava tēla veidošanu un prezentēšanu. Empīriskās daļas izveidei tika izmantota kvalitatīvā pētniecības metode, kontentanalīze un intervijas. Darba rezultātos secināts, ka modeļu aģentūras „Freyja” modeles sociālajā platformā Instagram savu personību prezentē caur savas nodarbošanās prizmu. The purpose of the bachelor's thesis “Self-presentation of models on the social platform Instagram: the agency “Freyja” is to find out whether models operating within one model agency on the social platform Instagram present their personality through the prism of occupation. In the theoretical part of the thesis information about social networks and self-presentation in them was examined. Information on human identity, creation and presentation of one's image was considered. The qualitative research method, content analysis and interviews were used to create the empirical part. The results of the thesis show that the model agency “Freyja” on the social platform Instagram presents its personality through the prism of her occupation.