Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorMitenbergs, Arturs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:02:01Z
dc.date.available2019-02-05T02:02:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68529
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46173
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu “MyFitness” un “Lemon Gym” komunikāciju sociālajā tīklā “Facebook”. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota teorija par mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un sociālo tīklu “Facebook”, savukārt metodoloģiskajā daļā ir apskatītas darbā izmantotās pētnieciskās metodes – kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptauja. Rezultātos ir aprakstīti pētījumā iegūtie dati un darba beigās ir izdarīti secinājumi. Secinājumos ir atklātas abu sporta klubu mārketinga principu kopsakarības un atšķirības sociālajā tīklā “Facebook”.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor’s thesis is “Facebook communication as a marketing tool to attract new clients: the case of "MyFitness" and "Lemon Gym" sports clubs”. This work is designed to view, analyze and compare the communication between sports clubs “MyFitness” and “Lemon Gym” in the social network “Facebook”. The theoretical part of the thesis summarizes the theory of marketing communication, social media and social network “Facebook”, while the methodological part includes research methods used in the work - content analysis, semi-structured interview and survey. The results describes the data obtained in the study and conclusions are drawn at the end of the work. The conclusions reveals the similarities and differences between two sports clubs marketing principles organized in the social network “Facebook”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectFacebook
dc.subjectMyFitness
dc.title"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
dc.title.alternativeFacebook communication as a marketing tool to attract new clients: the case of "MyFitness" and "Lemon Gym" sports clubs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record