Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorLorence, Indra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:36Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68099
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46183
dc.description.abstractIndras Lorences kvalifikācijas darba tēma pirmsskolas pedagoģijā ir „Gadskārtu ieražu svinēšana, kā līdzeklis 5-6 gadus vecu bērnu attīstības sekmēšanai”. Pētījuma mērķis ir izpētīt gadskārtu ieražu svētku svinēšanas ietekmi uz 5-6 gadus vecu bērnu attīstību un izstrādāt plānojumu 5-6 gadus vecu bērnu attīstības sekmēšanai atbilstoši pirmsskolas izglītības vadlīnijās noteiktajam, integrējot gadskārtu ieražu svētku svinēšanu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba pirmajā un otrajā nodaļā tiek analizēta literatūra un informācijas avoti par gadskārtu ieražu svinēšanu un tradīcijām, kā arī 5-6 gadus vecu bērnu attīstība. Trešajā daļā, balstoties uz abu iepriekšējo nodaļu secinājumiem, kā arī teorētiskās informācijas bāzes, darba autore izveido savu plānojumu gadskārtu ieražu svētku svinēšanai pirmsskolā 5-6 gadus veciem bēniem. Lai pārliecinātos par izstrādātā plānojuma nepieciešamību un tas tiktu izvērtēts, darba autore veic empīrisku pētījumu lietojot ekspertatzinuma metodi. Iegūtie rezultāti ļāva secināt, ka šāds plānojums ir aktuāls pirmsskolā, kā arī ar tā palīdzību ir iespējams sekmētu bērnu attīstību atbilstoši pirmsskolas izglītības mācību satura programmai un pirmsskolas izglītības vadlīnijām. Darba saturs ir 65 lappuses, 18 attēli, 13 tabulas, 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe theme of Indra Lorence's qualification work in preschool pedagogy is "Folk traditions as a way to promote the development of 5-6 year old children". The aim of the research is to investigate the effect of folk traditions celebration on the development of children aged 5-6 years and to develop a plan for promoting the development of 5-6 year old children in a ccordance with the pre-schoole ducation guidelines, integrating the celebration of the folk traditions in the pre-school pedagogical process. The first and second chapters of the qualification work analyze literature and sources of information about the folk traditions and the development of children aged 5-6 years. In the third part, based on the conclusions of the two preceding chapters, as well as the theoretical information bases, the author of the work develops his plan for celebrating the folk traditions in preschool 5-6 year olds. In order to ascertain the necessity of the elaborated planand to evaluate it, the author of the work carries out an empirical study using an expert opinion method. The obtained resultsled to the conclusion that such planning is topical in pre-school, and it can help to promote the comprehensive development of children in a ccordance with the pre-school educational curriculum and pre-school education guidelines. The work content is 65 pages, 18 pictures, 13 tables, 2 additions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectgadskārtu ieražas
dc.subject5-6 gadus vecu bērnu attīstība
dc.subjectplānojums gadskārtu ieražu svētku svinēšanai
dc.subjectempīrisks pētījums
dc.titleGadskārtu ieražu svinēšana, kā līdzeklis 5-6 gadus vecu bērnu attīstības sekmēšanai
dc.title.alternativeFolk traditions as a way to promote the development of 5-6 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record