Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margarita
dc.contributor.authorKunce, Laila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:44Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68111
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46189
dc.description.abstract.Darba autore: Laila Kunce. Darba nosaukums: Diplomdarbs. Vērtēšanas organizācija krievu valodas stundās 7.klasē. Diplomdarba apjoms ir 58 lappuses. Diplomdarbs sastāv no Ievada, Teorētiskās daļas, Pētījuma daļas, Secinājumu un priekšlikumu daļas un Literatūras un citu avotu saraksta. Tas satur 3 tabulas, 16 attēlus, 5 pielikumus un 33 izmantotās literatūras avotus. Darba mērķis: Analizēt pedagogu pieredzi skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanā un praktiskās darbības gaitā, aprobēt mūsdienīgus vērtēšanas veidus krievu valodas stundās 7.klases skolēniem. Pētījuma satura un rezultātu apraksts. Diplomdarbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā autore analizē zinātnisko literatūru par vērtēšanu kā mācību darbības veidu. Tiek apskatītas un izanalizētas zinātnieku un pedagogu atziņas par vērtēšanu un tās problēmām. Otrajā nodaļā tiek raksturotas vērtēšanas metodes un paņēmieni krievu valodas stundās. Trešajā nodaļā darba autore veic pētījumu par 7.klases skolēnu attieksmi pret vērtēšanu dažādos mācību priekšmetos, un par vērtēšanas metožu un paņēmienu pielietojumu krievu valodas stundās. Praktiskās darbības procesā darba autore nonāk pie galvenā secinājuma, ka iesaistot skolēnus vērtēšanas procesā, uzlabojas mācību rezultāti. Darba nobeigumā apkopoti secinājumi un priekšlikumi par vērtēšanas organizācijas ietekmi uz skolēnu mācību rezultātiem. Atslēgas vārdi: Vērtēšana, skolnieki, zināšanas, prasmes, mācību rezultāti, mācību sasniegumi, kritēriji.
dc.description.abstract.The author: Laila Kunce. The title of the work: Diploma paper. Organization of assessment in Russian language lessons at grade 7. Diploma paper has 58 pages. Diploma paper consists of the Introduction, the Theoretical part, the Part of the Study, the Conclusions and Proposals, and the Literature and list of other sources. It contains 3 tables, 16 images, 5 aditions and 33 sources of literature. The goal of the work: To analyze the experience of teachers in assessing student achievements and approbate modern assessment methods in the course of practical activity in Russian language for 7th grade students. Description of the content and results of the study: Diploma paper consists of three chapters. In the first chapter, the author analyzes the scientific literature as a type of learning activity. Researchers and educators' opinions about evaluation and its problems are reviewed and analyzed. The second chapter describes the assessment methods and techniques in the Russian language lessons. In the third chapter, the author of the work carries out research on the attitude of the 7th grade students in the assessment of different subjects, and the use of assessment methods and techniques in Russian language lessons. In the process of practical work, the author of the work came to the main conclusion that the learning outcomes improve with the involvement of students in the evaluation process. The paper concludes with conclusions and suggestions on the impact of the evaluation organization on the results of pupil learning. Keywords: Evaluation, students, knowledge, skills, learning results, learning achievements, criteria.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectVērtēšana
dc.subjectSkolnieki
dc.subjectZināšanas
dc.subjectPrasmes
dc.subjectMācību rezultāti
dc.titleVērtēšanas organizācija krievu valodas stundās 7.klasē
dc.title.alternativeOrganization of assessment in Russian language lessons at grade 7
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record