Show simple item record

dc.contributor.advisorGarjāne, Beatrise
dc.contributor.authorLukjanoviča, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:50Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68172
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46200
dc.description.abstractDiplomdarba autors: Jūlija Lukjanoviča. Diplomdarba nosaukums: Komunikatīvās kompetences veicināšana ar spēlēm 3. klases skolēniem krievu valodas stundās Diplomdarba mērķis: noteikt spēles lietošanas pedagoģiskās iespējas komunikatīvās kompetences veicināšanai skolēniem krievu valodas stundās 3. klasei Darba apjoms: 47 lpp., 37 bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 tabulas, 12 attēli, 3 pielikumi. Diplomdarba pētījuma saturs un rezultātu apraksts: Savā darbā autore izmanto B. H. Spitsberga, E. N. Solovovas, D. B. Elkonina, L.Vigotska, u.c. teorētiskās atziņas, lai izprastu komunikatīvās kompetences jēdzienu, tās veidošanos un veicināšanu skolēniem svešvalodas apguvē. Pētījuma pamatā ir autores izvirzītais jautājums - kā spēļu izmantošana krievu valodas mācībās 3. klasē veicina skolēnu komunikatīvās kompetences veidošanos? Diplomdarba empīriskajā daļā autore apraksta savu izmēģinājuma darbības pieredzi, lietojot spēles kā pamata metodi krievu valodas apguvē sākumskolas 3. klasē. Pētījuma laikā autore veica arī aptauju starp svešvalodas skolotājiem, lai noskaidrotu spēles nozīmi svešvalodas apguvē sākumskolā, salīdzinātu savu pieredzi ar citu svešvalodas skolotāju pieredzi un secinātu, kā veiksmīgāk izmantot spēļu metodiku savā pedagoģiskajā darbībā. Pētījuma laikā autore izstrādāja SVID par spēles lietošanu krievu valodas apguvē 3. klasē, kā arī apkopoja izmēģinājuma darbībā pamatotus priekšlikumus spēles izmantošanai krievu valodas stundās.
dc.description.abstractThe author: Jūlija Lukjanoviča The title: Developing students ‘communicative competence using educational games in Russian language lessons in the 3rd grade. The aim: to identify the ways of using game-based approach in Russian language lessons in the 3rd grade. Length: 50 pages, 37 bibliographical titles, 3 tables, 12 pictures, 3 appendixes. The content of the study and the report of the findings. The theoretical data of B. H. Spitsberg, E. N. Solovova, D. B. Elkonin, V. L.Vigotsky was analyzed and revealed in the study in order to understand the concept of communicative competence, its formation and developing it for learning a foreign language. The study is based on the research - how a game-based approach in Russian language lessons develops communicative competence among the students in the 3rd grade? In the practical part of the study, the trial experience of the game-based approach is revealed. The questionnaire among foreign language teachers was carried out during the study in order to find out the importance of using a game-based approach in Primary school, to compare the experience with other foreign language teachers and to make conclusions, how to use a game-based approach more effectively. The SWOT analysis about a game-based approach and proposals for using it in the lessons was made.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectkompetenču izglītība
dc.subjectkomunikatīvā kompetence
dc.subjectsvešvalodas apguve sākumskolā
dc.subjectspēles izmantošana svešvalodas apguvē
dc.titleKomunikatīvās kompetences veicināšana ar spēlēm 3.klases skolēniem krievu valodas stundās
dc.title.alternativeDeveloping students' communicative competence using educational games in Russian language lessons in the 3rd grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record