Atbalsta materiāli gramatikas mācīšanai angļu valodā bērniem ar mācīšanās grūtībām 5.klase
Autor
Gaule, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Pieaugošais skolēnu skaits ar diagnosticētām mācīšanās grūtībām ir izaicinājums skolotājiem, jo pieprasa īpašu uzmanību, atbalstu un iedrošināšanu. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, kā atbalsta materiāli var palīdzēt angļu valodas gramatikas mācīšanā 5. klases skolēniem ar mācīšanās grūtībām. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums, kas ietvēra dokumentu analīzi, aptaujas skolēniem un viņu vecākiem, gramatikas pārbaudes darbu analīzi un pētnieces refleksijas. Mācību stundām tika izstrādāti un izmantoti individuāli pielietojami atbalsta materiāli, lai palīdzētu skolēniem ar mācīšanās grūtībām angļu valodas gramatikas uzdevumu izpildē. Pētījums pierāda, ka izstrādātie atbalsta materiāli atvieglo un padara draudzīgāku angļu valodas gramatikas mācīšanu un mācīšanos 5. klases skolēniem ar mācīšanās grūtībām. Atslēgas vārdi: angļu valodas gramatikas mācīšana/mācīšanās, skolēni ar mācīšanās grūtībām, 5. klase, atbalsta materiāli. The increased number of students with diagnosed learning difficulties are a challenge for teachers, requiring special attention, support and encouragement. The aim of the Diploma Paper was to explore how support materials can help to teach English grammar for students with learning difficulties in Form 5. The method of research was a case study that involved the document analysis, questionnaires for students and their parents, the analysis of grammar tests and the researcher’s reflections. Individually applicable support materials were developed and implemented in the lessons to help the students with learning difficulties to complete English grammar tasks. The research proved that the created support materials made the teaching and learning process of English grammar easier and friendlier for students with learning difficulties in Form 5. Keywords: teaching/learning English grammar, students with learning difficulties, Form 5, support materials.