• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālās audzināšanas vēsturiskā attīstība Latvijā 20.gs. 20.-30.gados

Thumbnail
Öffnen
17796-Stanislava_Marsone_2010.pdf (1.146Mb)
Autor
Marsone, Staņislava
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ķestere, Iveta
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Anotācija Pētījumā tiek analizēta sociālās audzināšanas teorētiskās nostādenes un prakstiskā pieredze Latvijā neatkarīgās valsts rašanās, demokratizācijas un autoritārisma apstākļos 20.gs. 20.-30.gados. Vēsturisko anoloģiju kontekstā pētītas galvenās problēmas, sakarības un attīstības tendences, kas ietekmējušas valsts audzināšanas koncepcijas izveidi un realizāciju, tās atbilstību humānpedagoģijas pamatprincipiem un demokrātiskas valsts attīstības ideāliem. Atklātas sociālās vides audzinošo ietekmju audzinošā nozīmība un svarīgāko sociālo institūciju (ģimenes, skolas, jaunatnes organizāciju) specifiskie uzdevumi sabiedriskajā un valstiskajā/ pilsoniskajā audzināšanā. Izvērtēta vēsturiskās pieredzes mūsdienu refleksija un atklātas audzināšanas metodes un darba formas individuālo un sociālo vērtību harmonizēšanai mainīgajā sabiedrībā. Atslēgas vārdi: sociālā audzināšana, socializācija, sociālā vide
 
Annotation The research work analyses theory and practice of social education during transition and democratization periods in Latvia. Within analogical historical context, the main problems, coherence and development tendencies were researched which have strong impact on the choise and development of educational conception, its relevance to the fundamentals of humanistic pedagogy principles as well as the developmental ideals of a democratic state are outlined. The research reveals the importance of social environment in the educational process, as well the impact and tasks of the major social institutions (family, school and youth organizations). Having assessed the historical experience, the author singles out educational methods, instruments, pedagogical approach in order to harmonize individual and social values in the changing society. Key words: social education, socialization, social environment
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4622
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV