Dziesmu izmantošana krievu valodas stundās kā viena no metodēm svešvalodu apguvē tehnikumā
Author
Rūtenberga, Gunta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Rūtenberga G. (2018.) Dziesmu izmantošana krievu valodas stundās kā viena no metodēm svešvalodu apguvē tehnikumā. Diploma darbs. Rīga: Latvijas Universitāte. – 53 lpp., 7 att., 2 tab., bibl. nos., krievu val., latviešu un angļu val. Darbs sastāv no ievada , trijām nodaļām, secinājumiem un pielikumiem. Autore ir beigusi Liepājas Universitāti kā sākumskolas skolotāja,ar tiesībām mācīt krievu valodu 5-9 klasēs, 20gadus strādā par krievu valodas skolotāju pamatskolā un tehnikumā. Darbā risināta dziesmu izmantošana krievu valodas stundās kā viena no metodēm svešvalodu apguvē tehnikumā. Darba mērķis ir pamatota dziesmas kā mācību metodes izmantošana veiksmīgai valodas apguvei stundās. Pirmajā nodaļā ir analizēta krievu valodas mācīšana tehnikumā un ar to saistītā specifika. Otrajā nodaļā ir apskatīta dziesmas kā mācību metodes izmantošana krievu valodas apguvei. Trešā nodaļa ir empīrisks pētījums, kas pamatojas uz autores izveidotu vingrinājumu krājumu sekmīgai krievu valodas apguvei tehnikumā. Nozīmīgākais secinājums: Ja krievu valodas apguvei izmanto pamatotu dziesmas izvēli, tad mācību process noris veiksmīgāk. Darba novitāte, zinātniskais un praktiskais devums – izveidots vingrinājumu krājums krievu valodas apguvei tehnikumā. Adresāti: krievu valodas skolotāji tehnikumā un vidusskolā. Rūtenberga G. (2018) Use of songs in Russian lessons as a teaching method of foreign language in a vocational school. Diploma paper. Riga: University of Latvia - 53 pages, 7 pictures, 2 tables, literature resources in Russian, Latvian and English. The paper consists of introduction, 3 chapters, conclusions and attachments. The author has graduated University of Liepaja as primary school teacher, with rights to teach Russian from 5th to 9th grade. She has been working as Russian teacher at primary and vocational school for 20 years. In the paper is solved the use of songs in Russian lessons as one of the teaching methods in foreign language learning in the vocational school. The aim is based on the use of songs as teaching method in the vocational school for successful language learning. The first chapter is the analyze of teaching Russian in the vocational school and its specifics. The second chapter shows the songs as the teaching method for Russian language learning. The third chapter is empirical research which is based on the author`s made exercise collection for successful Russian learning in the vocational school. The most significant conclusion: If in Russian language learning is used based song selection, then the learning process is more successful. The paper`s innovation, scientific and practical contribution - made exercise collection for successful Russian language learning in the vocational school. The receivers: Russian language teachers in the vocational and secondary schools. Keywords: song as a teaching method, Russian language in the vocational school.